PDA

View Full Version : Anime


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146

apedestrian
03-13-2011, 06:49 AM
I'd give to love ru a 8.5/10 imo :datass:

Cez★
03-13-2011, 06:49 AM
:clap:

apedestrian
03-13-2011, 06:51 AM
:clap:

:33: :happeh:

Cez★
03-13-2011, 06:54 AM
lol

ill probbably start h2o tomorrow. heard its good

apedestrian
03-13-2011, 06:55 AM
ill watch teh 2nd season of to love when im done wit another anime :security:

Mancinderblockpig
03-13-2011, 06:57 AM
I'd give to love ru a 8.5/10 imo :datass:

Need to start sine ime done with dears

Cez★
03-13-2011, 07:00 AM
may watch ep 1 of h20 during big o :rofl:

---------- Post added at 12:00 AM ---------- Previous post was Yesterday at 11:58 PM ----------

ZOMFG NEW HIGH SCHOOL OF THE DEAD ISSUE IS OUT. SO IS GUNSLINGER GIRL :happy:

Mancinderblockpig
03-13-2011, 07:00 AM
FMA tyme :cheeky2:

Cez★
03-13-2011, 07:01 AM
bamfness time

Mancinderblockpig
03-13-2011, 07:03 AM
dfw fma on bruray

---------- Post added at 12:03 AM ---------- Previous post was at 12:01 AM ----------

lol @ mini ed

Cez★
03-13-2011, 07:06 AM
word.


hate to see price on complete BR edition :fts:

Mancinderblockpig
03-13-2011, 07:09 AM
:roflsquared: :word:

Would be too bamf for credit card to handle

---------- Post added at 12:09 AM ---------- Previous post was at 12:06 AM ----------

:roflsquared: @ bamf commander

Cez★
03-13-2011, 07:16 AM
:serio:


FFUUU next HSOTD chapter out in may WTFF

---------- Post added at 12:16 AM ---------- Previous post was at 12:09 AM ----------

holy shet. GG be getting bamf

Mancinderblockpig
03-13-2011, 07:25 AM
bamf general killing pussy general :cheeky:

Cez★
03-13-2011, 07:27 AM
:serio:
bamf ep.
next ep or maybe one after new chimera bamf dudes appear.
ffuuu. love the part coming up

apedestrian
03-13-2011, 07:28 AM
watching myself;yourself .. hope dis shit doesn't turn into school days.... or worse Nge :uhohdoor: ;) :roflshrug:

other then the wtf parts nge was good :happy:

Cez★
03-13-2011, 07:29 AM
i think that one be on my to watch liist lol

Mancinderblockpig
03-13-2011, 07:31 AM
BigO ftw

Cez★
03-13-2011, 07:35 AM
hmm myself yourself has a twist in it :animehmm:

im bout to watch h20

---------- Post added at 12:35 AM ---------- Previous post was at 12:31 AM ----------

2 minutes in before the OP. two dudes beating up on a chick :wtf:

apedestrian
03-13-2011, 07:38 AM
hmm myself yourself has a twist in it :animehmm:

im bout to watch h20

---------- Post added at 12:35 AM ---------- Previous post was at 12:31 AM ----------

2 minutes in before the OP. two dudes beating up on a chick :wtf:

Psychological, on teh tags :uhoh:

Mancinderblockpig
03-13-2011, 07:46 AM
hmm sounds interesting :animehmm:

apedestrian
03-13-2011, 07:58 AM
yep teh main guy just saw a bloody knife (from gutting a fish) and he was like ::eek2:



someones gonna claw out their throat by teh end of this anime :roflshrug:

---------- Post added at 07:58 AM ---------- Previous post was at 07:52 AM ----------

i dont think this is going to turn into a liek fucked up anime. idk something isn't right :sneaky:

Cez★
03-13-2011, 07:59 AM
finished first ep of h20
kinda weird pero has potential to get better. good first ep

Mancinderblockpig
03-13-2011, 08:01 AM
GITS coming on now? :animehmm:

Cez★
03-13-2011, 08:02 AM
yea idk. i guess its cuz the time change thing. i think they had done this last time too

this one be wtfish. some dude skins bishes face. and cia be in it. they be dooshers

Mancinderblockpig
03-13-2011, 08:03 AM
oh yeah its like 2am now isnt it :fts:

Cez★
03-13-2011, 08:04 AM
:smileshrug:

apedestrian
03-13-2011, 08:04 AM
oh yeah its like 2am now isnt it :fts:

it used to be on at liek 12 a while back i think :shrug: faucking adult swim nobody lieks venture bros :nono:

VmaxEngage
03-13-2011, 08:18 AM
hi

Mancinderblockpig
03-13-2011, 08:21 AM
sup brah

Cez★
03-13-2011, 08:31 AM
h20 be wtf. they treat this one girl like crap for no reason. although i think she homeless which may be it and everyone just turns their head when they beat her :nono: fgts

---------- Post added at 01:31 AM ---------- Previous post was at 01:28 AM ----------

this be good GITS ep

VmaxEngage
03-13-2011, 08:53 AM
OMG Freezing is win. Total win.

This sucks tho, building up to the grand finale in ep 12.

Was hoping for 24 :emo:

Mancinderblockpig
03-13-2011, 08:58 AM
:emo:


Rry good gits ep

Cez★
03-13-2011, 09:01 AM
lol u wanted 24 eps of a 40 chapter manga? rofl.


bamf gits ep

VmaxEngage
03-13-2011, 09:03 AM
Cez = Facepalm

No, wasn't expecting it right now. The way they are going, they are gonna throw in another bullshit ending and call it quits. Even tho WE love it, it doesnt seem Freezing is the most popular anime out right now

Like Claymore

apedestrian
03-13-2011, 09:04 AM
anyone kno where i can get clannads afterstory opening song?

VmaxEngage
03-13-2011, 09:05 AM
anyone kno where i can get clannads afterstory opening song?

Search. A few months ago I linked to a forum that had almost every OP you could ever want.

Oh wait, that sounds like I'm from GMFS :lol:

Cez★
03-13-2011, 09:07 AM
claymore ended cuz manga was pretty mash caught up. they ended it right before or after the war in the north or whereever.


been reading this thread

http://www.animenewsnetwork.com/bbs/phpBB2/viewtopic.php?t=170358&postdays=0&postorder=asc&start=225

apedestrian
03-13-2011, 09:16 AM
got afterstorys opening song :fuckyeah:

Cez★
03-13-2011, 09:18 AM
i liked the first clannads OP better

apedestrian
03-13-2011, 09:21 AM
i liked the first clannads OP better

eh not so much for me :shrug: teh end of teh song is pretty good

clannads afterstory ending song was such a mood killer tho :rofl:

Cez★
03-13-2011, 09:23 AM
still need to rewatch

VmaxEngage
03-13-2011, 09:23 AM
yea you do

apedestrian
03-13-2011, 09:25 AM
mbp needs to watch clannad and kanon :nono:

Cez★
03-13-2011, 09:27 AM
may watch during spring break :D

Mancinderblockpig
03-13-2011, 09:28 AM
im good

apedestrian
03-13-2011, 09:30 AM
im good

:nono:

Cez★
03-13-2011, 09:33 AM
u bish

---------- Post added at 03:33 AM ---------- Previous post was at 03:30 AM ----------

fts bed time

Mancinderblockpig
03-13-2011, 09:33 AM
:lolyumad:

apedestrian
03-13-2011, 09:35 AM
respect lost for mbp :nono: :cheeky:

Mancinderblockpig
03-13-2011, 09:43 AM
:animewave2:

apedestrian
03-13-2011, 09:45 AM
tis 3:50 :fts: im out

Cez★
03-13-2011, 04:49 PM
ohai :animewave:

time for more h20

apedestrian
03-13-2011, 05:20 PM
now the death toll in japan is supposedly 10,000 :uhoh:

Cez★
03-13-2011, 05:22 PM
:nowai:

apedestrian
03-13-2011, 05:35 PM
:nowai:

ya wai.

Teh world is ending Oh noez :uhoh:


watching ep 4 of myself yourself.

Cez★
03-13-2011, 05:40 PM
it be any good?

apedestrian
03-13-2011, 06:04 PM
it be any good?

its ok its kinda getting better :shrug:

Cez★
03-13-2011, 07:07 PM
yehh dis one be getting good too

---------- Post added at 01:07 PM ---------- Previous post was at 12:08 PM ----------

i guess i know what teh surprise is in h20.

shits fucked up :nono:

apedestrian
03-13-2011, 07:53 PM
yehh dis one be getting good too

---------- Post added at 01:07 PM ---------- Previous post was at 12:08 PM ----------

i guess i know what teh surprise is in h20.

shits fucked up :nono:

:uhohdoor:

Cez★
03-13-2011, 08:54 PM
word.

have 3 eps to go and it got sooo :happy: in the end of 9

---------- Post added at 02:54 PM ---------- Previous post was at 02:00 PM ----------

well teh :happy: did not last :uhohdoor:


on to the last ep

Mancinderblockpig
03-13-2011, 09:10 PM
:animehmm:

Cez★
03-13-2011, 09:25 PM
finished
:bawwl:
:happeh:


omfg bamf series. gets twisted in the end pero all well at the very end. has a Key story feel to it. was :bawl: in the end. well not really pero got teary eyedd

Mancinderblockpig
03-13-2011, 09:27 PM
lol no thx then

Cez★
03-13-2011, 09:27 PM
:bertstare:

only gets Key-ish around ep 8 or so. theres other less wtf stuff before pero its all saved for teh end

Mancinderblockpig
03-13-2011, 09:34 PM
I want to watch more twisted shit :cheeky:

Cez★
03-13-2011, 09:35 PM
school days
http://komidol.files.wordpress.com/2009/07/umineko-animu-maria-do-it-faggot.jpg

Mancinderblockpig
03-13-2011, 09:37 PM
lolz its twisted?

apedestrian
03-13-2011, 09:40 PM
lolz its twisted?

:uhoh:

Cez★
03-13-2011, 09:44 PM
i thought so. yanderes ftl

Mancinderblockpig
03-13-2011, 09:51 PM
lolz will watch then :sheeky:

Cez★
03-13-2011, 09:53 PM
:cheeky:

Mancinderblockpig
03-13-2011, 09:56 PM
:animewave2:

Cez★
03-13-2011, 09:58 PM
:animewave:

apedestrian
03-13-2011, 10:22 PM
DNW to wash anymoar fucked up animes :uhohshrug:

Cez★
03-13-2011, 10:24 PM
pussy :rofl:

apedestrian
03-13-2011, 10:49 PM
pussy :rofl:

i wouldn't mind moar higurashi type animes tho :cheeky:

Cez★
03-13-2011, 11:00 PM
u watchin umineko?

Mancinderblockpig
03-13-2011, 11:07 PM
I liked fucked up animes :sheeky:

VmaxEngage
03-13-2011, 11:09 PM
MBP you ever resize that pic?

Cez★
03-13-2011, 11:14 PM
school days wont dissapoint

Mancinderblockpig
03-13-2011, 11:57 PM
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1605260179420

Can y'all see this


Insanity :horyshet:

---------- Post added at 05:57 PM ---------- Previous post was at 05:57 PM ----------

MBP you ever resize that pic?

Wat pic

apedestrian
03-14-2011, 12:28 AM
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1605260179420

Can y'all see this


Insanity :horyshet:

---------- Post added at 05:57 PM ---------- Previous post was at 05:57 PM ----------



Wat pic

holy shit :eek2:

Cez★
03-14-2011, 12:34 AM
:howaboutno:

VmaxEngage
03-14-2011, 12:43 AM
http://nik.bot.nu/img/orig/1/7/176042.jpg
This pic MBP. Need it 1280x768

Cez★
03-14-2011, 12:48 AM
hmm. wat to watch. special A or clannad AS? :animehmm:

im thinking special a since i already seen clannad

VmaxEngage
03-14-2011, 12:52 AM
OMG that video is horrifying

apedestrian
03-14-2011, 01:08 AM
yeah that video was crazy (not in teh good way) that shit picked up full houses :eek2:

---------- Post added at 12:08 AM ---------- Previous post was at 12:03 AM ----------

dis bish in myself;y0self has an insanley high pitched voice :uhohshrug: its pretty annoying imo

VmaxEngage
03-14-2011, 01:28 AM
Yea man, it's so sad. How do you even start to clean up from such a tragedy? Watch some vids on youtube of everything afterwards, makes you think...

apedestrian
03-14-2011, 01:46 AM
Idk it will probably take a couple years to completely fix, it would suck to have all of your belongings gone in an instant :emo:

Cez★
03-14-2011, 01:52 AM
special a be pretty good. typical romance/comedy type deal.

apedestrian
03-14-2011, 01:55 AM
special a be pretty good. typical romance/comedy type deal.

may watch :animehmm:

Mancinderblockpig
03-14-2011, 01:57 AM
http://nik.bot.nu/img/orig/1/7/176042.jpg
This pic MBP. Need it 1280x768

lolz will do when i get home later

want me to fuck with le colors?

Cez★
03-14-2011, 01:59 AM
nah. just make em both nUd :sneaky:

ape, give it a shot. it be ok. plus 24 eps so it should have a good conclusion :D

apedestrian
03-14-2011, 02:01 AM
nah. just make em both nUd :sneaky:

ape, give it a shot. it be ok. plus 24 eps so it should have a good conclusion :D

added to plan to watch :cheeky:

VmaxEngage
03-14-2011, 02:09 AM
lolz will do when i get home later

want me to fuck with le colors?

How so :animehmm:

I mostly want it to fit as a wallpaper, the way I have it, the lines aren't smoooth and kind of blocky.

Mancinderblockpig
03-14-2011, 02:19 AM
How so :animehmm:



Like I did with ya sig

---------- Post added at 08:19 PM ---------- Previous post was at 08:18 PM ----------

special a be pretty good. typical romance/comedy type deal.

lolz i watched a couple of eps when it was featured on oc

Cez★
03-14-2011, 02:24 AM
lol. u liked?

thats why im watching rofl. cuz it was featured

VmaxEngage
03-14-2011, 02:30 AM
Like I did with ya sig

---------- Post added at 08:19 PM ---------- Previous post was at 08:18 PM ----------



lolz i watched a couple of eps when it was featured on oc

If want.

Ugh. I'm bored. What to watch

apedestrian
03-14-2011, 02:56 AM
i dunno lol \_o_O_/ :shrug: Myself;Yourself is kinda interesting :shrug: i don't really know what to make of it yet :animehmm:

---------- Post added at 01:46 AM ---------- Previous post was at 01:45 AM ----------

i also just reseated my ram :fts: fucking idiots put teh ram slots so close to mah graphics card

---------- Post added at 01:56 AM ---------- Previous post was at 01:46 AM ----------

:foreveralone: for now

Cez★
03-14-2011, 02:57 AM
special a be good. kinda reminds me ouran high school host club and kaichou wa maid sama

VmaxEngage
03-14-2011, 03:02 AM
I should finish to love :lol:

apedestrian
03-14-2011, 03:06 AM
I should finish to love :lol:

:kittahstare: i finished it before u? :lol:

VmaxEngage
03-14-2011, 03:20 AM
Yea, you took off. I was only on ep 4 when I told yous guys aboot it.

Cez★
03-14-2011, 03:22 AM
glad i no haz mash work for school :D

well shit i think i do
astronomy homework
type up lab report
random papers on short passages
bleh. i think i can do et if i spread it througout the week

apedestrian
03-14-2011, 04:09 AM
done wif ep 7 of Myself;yourself, it dosnt really follow a main story :shrug: idk its kinda weird

Cez★
03-14-2011, 04:19 AM
rly?

why?

apedestrian
03-14-2011, 04:21 AM
rly?

why?

idk lol it's interesting but you see these glimpses of ppl acting all schooldays liek :sneaky: look (hair over teh eyes top of teh face is shadowy)

Cez★
03-14-2011, 04:22 AM
i mean how does it not haz story :rofl:

apedestrian
03-14-2011, 04:26 AM
i mean how does it not haz story :rofl:

oh :security:


it has a story but like it hasn't progressed to teh part where some :serio: shit happens.

ill keep watching it tho only like 4 eps left

Cez★
03-14-2011, 04:32 AM
it may all go down in the last 2 prawlee

apedestrian
03-14-2011, 04:32 AM
it may all go down in the last 2 prawlee

dats wut im thinking :hmm:

Cez★
03-14-2011, 04:33 AM
dat what happened in h20 prettty mash. everythign big went down the last 2 or 3 eps

apedestrian
03-14-2011, 04:49 AM
:animehmm: kinda getting interesting

Cez★
03-14-2011, 04:50 AM
any :wtf: shit?

apedestrian
03-14-2011, 04:58 AM
any :wtf: shit?

lol sorry no ppl scratching their throats out yet :cheeky:




but there are some moments that are liek :uhohshrug: .. it cuts back to liek teh past for .5 of a second.

Cez★
03-14-2011, 05:12 AM
u finished?

apedestrian
03-14-2011, 05:12 AM
u finished?

on ep 10 :bertstare:

Cez★
03-14-2011, 05:22 AM
:o
thought u was done rofl. damn. i need to do me schoolwork so i can has nonn stop anime watching

ffts work tomorrow :animewave2:

apedestrian
03-14-2011, 06:00 AM
:o
thought u was done rofl. damn. i need to do me schoolwork so i can has nonn stop anime watching

ffts work tomorrow :animewave2:

work? :lol:


animes all day :fuckyeah:

---------- Post added at 04:29 AM ---------- Previous post was at 04:28 AM ----------

:animewave2: cya

---------- Post added at 05:00 AM ---------- Previous post was at 04:29 AM ----------

i noaw haz a band wit all teh anime ending/opening songs on mah ipod :happeh:
tho fgts wil be like :wtf: when they see it :rofl:

VmaxEngage
03-14-2011, 06:02 AM
lol
Now your an otaku

Gotta haz the anime playlist on teh ipood

apedestrian
03-14-2011, 06:14 AM
lol
Now your an otaku

Gotta haz the anime playlist on teh ipood

:uhoh: ...... :handshake: :cheeky:

---------- Post added at 05:14 AM ---------- Previous post was at 05:07 AM ----------

my brothers been watching all teh Dragonaball eps he Downloaded like 250 (or moar) of em :cheeky:

VmaxEngage
03-14-2011, 08:03 AM
The amazon tribe in To-LOVE :turbohump:
http://www.thatanimeblog.com/wp-content/uploads/2008/07/toloveru15-03.jpg

Mancinderblockpig
03-14-2011, 11:43 AM
Lolz is it sad I just got home? :sheeky:


:foreveralone:

Cez★
03-14-2011, 03:05 PM
Dfw to watch more special A

apedestrian
03-14-2011, 04:52 PM
The amazon tribe in To-LOVE :turbohump:
http://www.thatanimeblog.com/wp-content/uploads/2008/07/toloveru15-03.jpg

lololol :datass:


rito such a pansy man:mexiblah: I'd be like :happy: if i was in his situation lol

stonehenge
03-14-2011, 04:58 PM
Cez, should have moved to VZW, could have called and got anime updates fo free:

http://www.droid-life.com/2011/03/14/verizon-makes-calls-and-texts-to-japan-free-through-april-10/

Cez★
03-14-2011, 05:24 PM
Lol wtf. I no haz jap numbers

stonehenge
03-14-2011, 05:25 PM
:idgaf:

Cez★
03-14-2011, 07:01 PM
Plz go then

Btw u dudes heard the song yoko kanno made for people in japan?

Great song

---------- Post added at 01:01 PM ---------- Previous post was at 11:28 AM ----------

• The anime television channel AT-X announced on Monday that it is cancelling its re-runs of the 10th episode of the Oniichan no Koto Nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne—!! anime "at the request of the rights holder." However, AT-X will still run the rest of the series, from the 11th episode onward, as planned starting on March 25. The 10th episode already aired on broadcast television on March 12 with a scene of characters being swept away by a giant wave — during the time that television stations were superimposing a graphic of tsunami warnings over all programming.
http://www.animenewsnetwork.com/news/2011-03-14/anime-with-disaster-scenes-face-changes-after-quake

:ffuuu2:

apedestrian
03-14-2011, 07:01 PM
i didn't hear teh song. btw whos yoko Kanno :shrug:

Cez★
03-14-2011, 07:09 PM
:gorillastare: :kittahstare: :bertstare:


only one of the most bamf composers/artists EVARR
http://www.animenewsnetwork.com/interest/2011-03-13/yoko-kanno-posts-song-to-support-quake-victims

---------- Post added at 01:09 PM ---------- Previous post was at 01:05 PM ----------

new angel beats manga out

VmaxEngage
03-14-2011, 07:13 PM
Woot, hell yea.

Cez★
03-14-2011, 07:14 PM
bish u listen to yokos song too

VmaxEngage
03-14-2011, 07:19 PM
I heard it :crossarms:

GirlDeMo is forming in the manga :sheeky:

Cez★
03-14-2011, 07:29 PM
thanks for teh spoiler fgt :crazy:

apedestrian
03-14-2011, 07:40 PM
:happeh: reading it

VmaxEngage
03-14-2011, 08:01 PM
I DIDNT SPOIL NOTHING!!!

If you read Ch. 11 you would have already known about it :crossarms:

stonehenge
03-14-2011, 08:02 PM
:blackkidooo:

VmaxEngage
03-14-2011, 08:10 PM
:fistbump:

Cez★
03-14-2011, 08:11 PM
:kittahstare:

apedestrian
03-14-2011, 08:14 PM
nvmd :bertstare:

Cez★
03-14-2011, 08:14 PM
got some work out deh way. special a time

apedestrian
03-14-2011, 08:15 PM
got some work out deh way. special a time

:fistbump:

VmaxEngage
03-14-2011, 08:40 PM
Found an anime that is supposedly the basis for what angel beats was. This was made back in 02.

Haibane Renmei

A dream of falling from the sky...and then birth. Rakka is born from a large cocoon into the Old Home, greeted by a group of females with small wings on their backs and shining halos above their heads. Soon Rakka’s own wings grow, a halo is placed on her head and she is told that she must work in the nearby town of Grie. She soon realizes that the town and the entire world they live in are confined behind the Wall, a tall, impenetrable wall that none except the mysterious Toga are allowed to exit.
http://cdn.myanimelist.net/images/anime/9/13134.jpg

---------- Post added at 03:40 PM ---------- Previous post was at 03:37 PM ----------

Dont these kinda look the same?

http://cdn.myanimelist.net/images/anime/1/387.jpg
http://nik.bot.nu/img/preview/7/0/701159.png

http://worldomonation.files.wordpress.com/2010/04/04162010_212207.jpg
http://cdn.myanimelist.net/images/anime/13/6098.jpg

apedestrian
03-14-2011, 08:43 PM
Found an anime that is supposedly the basis for what angel beats was. This was made back in 02.

Haibane Renmei

A dream of falling from the sky...and then birth. Rakka is born from a large cocoon into the Old Home, greeted by a group of females with small wings on their backs and shining halos above their heads. Soon Rakka’s own wings grow, a halo is placed on her head and she is told that she must work in the nearby town of Grie. She soon realizes that the town and the entire world they live in are confined behind the Wall, a tall, impenetrable wall that none except the mysterious Toga are allowed to exit.
http://cdn.myanimelist.net/images/anime/9/13134.jpg

---------- Post added at 03:40 PM ---------- Previous post was at 03:37 PM ----------

Dont these kinda look the same?

http://cdn.myanimelist.net/images/anime/1/387.jpg
http://nik.bot.nu/img/preview/7/0/701159.png

http://worldomonation.files.wordpress.com/2010/04/04162010_212207.jpg
http://cdn.myanimelist.net/images/anime/13/6098.jpg



sounds interesting :animehmm:

Cez★
03-14-2011, 08:48 PM
0_0 interessting.


u watching?

Mancinderblockpig
03-14-2011, 09:20 PM
lol my mal updater ap

Everytime it timesout or can't connect to the server it plays a :animesigh:

Jesty

VmaxEngage
03-14-2011, 09:38 PM
I'm going to start tonight after I finish To-LOVE.

MBP what animesigh you haz??

Mancinderblockpig
03-14-2011, 09:38 PM
:wat:

Tis a sound this makes when it has a error lol
http://www.malupdater.com/

VmaxEngage
03-14-2011, 09:40 PM
Oh thought you had the android app

Mancinderblockpig
03-14-2011, 09:41 PM
lolz que

Cez★
03-14-2011, 09:51 PM
downloading

u download teh normal instaler?

---------- Post added at 03:51 PM ---------- Previous post was at 03:43 PM ----------

:rofljest: at the sigh


i think its teh uguu from kanon. can be wrong though

apedestrian
03-14-2011, 10:15 PM
downloading

u download teh normal instaler?

---------- Post added at 03:51 PM ---------- Previous post was at 03:43 PM ----------

:rofljest: at the sigh


i think its teh uguu from kanon. can be wrong though

do i haz to dl it to hear it? :cheeky:

---------- Post added at 09:10 PM ---------- Previous post was at 09:05 PM ----------

omg that shit scared teh hell out of me :uhohshrug:

---------- Post added at 09:15 PM ---------- Previous post was at 09:10 PM ----------

volume was almost all teh way up:eek2:

Cez★
03-14-2011, 10:18 PM
:roflpow:

apedestrian
03-14-2011, 10:20 PM
:roflpow:

rofl :uhoh:






just saw on youtube lucky star clannad opening:wtf: :uhoh:

Cez★
03-14-2011, 10:26 PM
rofl. i saw too. lucky star is win

apedestrian
03-14-2011, 10:27 PM
i got 3 eps of myself urself left so ill prolly start lucky star tonight along wit sum other anime :happeh:

Cez★
03-14-2011, 10:32 PM
special a be jesty

VmaxEngage
03-14-2011, 10:35 PM
My mal wont do the sound...

Cez★
03-14-2011, 10:43 PM
:haha:

stonehenge
03-14-2011, 10:47 PM
just looked at VMEs anime list

:horyshet:

so manys

Cez★
03-14-2011, 10:49 PM
mines longer :cheeky:


thats wat she sedd

stonehenge
03-14-2011, 10:50 PM
would have checked yours since you be master-anime-king-hoar pero no haz link :shrug: should just make your sig pic into a link

Cez★
03-14-2011, 10:52 PM
i shuuld. need to do the fancy link naming thing
http://myanimelist.net/animelist/KingCez

stonehenge
03-14-2011, 10:54 PM
Quote me and copy/paste this into sig:

http://i97.photobucket.com/albums/l215/crazyshaggy/cezbamfanimesig.jpg (http://myanimelist.net/animelist/KingCez)

---------- Post added at 02:54 PM ---------- Previous post was at 02:54 PM ----------

and :horyshet: :horyshet: @ how many you've watched

VmaxEngage
03-14-2011, 10:55 PM
Cez = no life :stimpy:

Cez★
03-14-2011, 10:59 PM
Quote me and copy/paste this into sig:

http://i97.photobucket.com/albums/l215/crazyshaggy/cezbamfanimesig.jpg (http://myanimelist.net/animelist/KingCez)

---------- Post added at 02:54 PM ---------- Previous post was at 02:54 PM ----------

and :horyshet: :horyshet: @ how many you've watched

:happy:
repd

Cez = no life :stimpy:

:sneaky:

VmaxEngage
03-14-2011, 11:05 PM
Cez no can figure out stuff on own :lol:

Cez★
03-14-2011, 11:06 PM
:foreveralone:

Mancinderblockpig
03-14-2011, 11:31 PM
downloading

u download teh normal instaler?

---------- Post added at 03:51 PM ---------- Previous post was at 03:43 PM ----------

:rofljest: at the sigh


i think its teh uguu from kanon. can be wrong though

do i haz to dl it to hear it? :cheeky:

---------- Post added at 09:10 PM ---------- Previous post was at 09:05 PM ----------

omg that shit scared teh hell out of me :uhohshrug:

---------- Post added at 09:15 PM ---------- Previous post was at 09:10 PM ----------

volume was almost all teh way up:eek2:

:roflsquared:

I use teh ap when the website is lagging and won't update shit :happy:

apedestrian
03-14-2011, 11:58 PM
i don't think its teh uguu, sorta sounds like it tho :cheeky:


Uguuuu~ :(

---------- Post added at 10:58 PM ---------- Previous post was at 10:45 PM ----------


i doubt this is real but it's a pretty bamf drawing :imo: :shrug:

Cez★
03-15-2011, 12:11 AM
its aight. og zangetsu is bamf though

special A be good

apedestrian
03-15-2011, 12:13 AM
its aight. og zangetsu is bamf though

special A be good

og zangestu was bamfest of all :datass:

VmaxEngage
03-15-2011, 12:14 AM
lol Cez, you like special A?

we couldnt tell :sheeky:

















:lol:

Cez★
03-15-2011, 12:15 AM
as mash as u like angel beats.

apedestrian
03-15-2011, 12:20 AM
as mash as u like angel beats.

:blackkidooo:

Mancinderblockpig
03-15-2011, 12:25 AM
Special A is good lolz

apedestrian
03-15-2011, 12:35 AM
myself;yourelf just got a lil fucked up :uhoh:

---------- Post added at 11:35 PM ---------- Previous post was at 11:32 PM ----------

i dont wanna spoil it, its not higurashi/schooldays fucked up yet

Mancinderblockpig
03-15-2011, 12:39 AM
So much shit to watch lol

Cez★
03-15-2011, 12:45 AM
very good lolz.haz like 9 more eps to finish

VmaxEngage
03-15-2011, 01:10 AM
:bertstare:

apedestrian
03-15-2011, 01:23 AM
:bertstare:

:lolwut:

VmaxEngage
03-15-2011, 01:42 AM
:kittahstare:

apedestrian
03-15-2011, 02:14 AM
:kittahstare:

:gorillastare:


:cheeky:

Mancinderblockpig
03-15-2011, 02:25 AM
:kittahstare:

---------- Post added at 08:25 PM ---------- Previous post was at 08:24 PM ----------

Computer just uguuuuu'd me

Cez★
03-15-2011, 02:32 AM
:lol:

Mancinderblockpig
03-15-2011, 02:33 AM
:ujelly:

apedestrian
03-15-2011, 02:34 AM
:kittahstare:

---------- Post added at 08:25 PM ---------- Previous post was at 08:24 PM ----------

Computer just uguuuuu'd me

you havent watched kanon yet how do u kno bout uguu :sneaky::cheeky:

Cez★
03-15-2011, 02:40 AM
:blackkidooo:

apedestrian
03-15-2011, 02:58 AM
time to finish myself;yourself :security:

---------- Post added at 01:51 AM ---------- Previous post was at 01:40 AM ----------

whoaaa this bis is like Light in death note :uhohshrug: except she didn't murder anyone :sneaky:

---------- Post added at 01:58 AM ---------- Previous post was at 01:51 AM ----------

(wit a book)

Cez★
03-15-2011, 03:01 AM
:nowai:

apedestrian
03-15-2011, 03:04 AM
:nowai:

ya wai

on ep 12

Cez★
03-15-2011, 03:13 AM
im 4 eps from finishing special A :happy:

apedestrian
03-15-2011, 03:17 AM
im 4 eps from finishing special A :happy:

it be any good? :cheeky: :lol:

VmaxEngage
03-15-2011, 03:28 AM
:lol:

Cez★
03-15-2011, 03:38 AM
veddy good. may finish tonight :rofl:

apedestrian
03-15-2011, 04:00 AM
done wif myself;yourself id give it a 7.4/10:security:

Cez★
03-15-2011, 04:01 AM
2 more eps with special A

VmaxEngage
03-15-2011, 04:22 AM
4 more eps of to love


dat animal cafe :cheeky2:

Cez★
03-15-2011, 04:35 AM
final ep time :turbohump:

apedestrian
03-15-2011, 04:36 AM
4 more eps of to love


dat animal cafe :cheeky2:

:fistbump: :cheeky2:

Cez★
03-15-2011, 05:14 AM
finished
:fuckyeah:

---------- Post added at 11:14 PM ---------- Previous post was at 11:00 PM ----------

may rewatch after story tomorrow :cheeky:

apedestrian
03-15-2011, 05:56 AM
finished
:fuckyeah:

---------- Post added at 11:14 PM ---------- Previous post was at 11:00 PM ----------

may rewatch after story tomorrow :cheeky:

nice :fistbump:

im startin motto to love ru. i want to wash a :jester: + :cheeky2: anime for now

---------- Post added at 04:47 AM ---------- Previous post was at 04:28 AM ----------

and it doesn't fail to deliver in each of those areas :jester: :cheeky2:

---------- Post added at 04:56 AM ---------- Previous post was at 04:47 AM ----------

:foreveralone:

VmaxEngage
03-15-2011, 06:07 AM
DO ET CEZ.


LOL cooked some ramen to eat while I finish to-love, forgot about rice that was left under the eye on the stove, made all the fire detectors go off in the house

:lol:

apedestrian
03-15-2011, 06:34 AM
DO ET CEZ.


LOL cooked some ramen to eat while I finish to-love, forgot about rice that was left under the eye on the stove, made all the fire detectors go off in the house

:lol:

:facepalm:





























:lol:

---------- Post added at 05:32 AM ---------- Previous post was at 05:12 AM ----------

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO fuuuuuu mega video 72 min bs :nono:

---------- Post added at 05:34 AM ---------- Previous post was at 05:32 AM ----------

:fts: im out

VmaxEngage
03-15-2011, 07:43 AM
finished To-LOVE. Ending was good :sheeky:

Mancinderblockpig
03-15-2011, 11:04 AM
:lol: @ Kei's dad :roflsquared:

Cez★
03-15-2011, 01:46 PM
Lol watching special A?

VmaxEngage
03-15-2011, 04:08 PM
started Haibane Renmei

It is unique

Cez★
03-15-2011, 04:15 PM
They should do 1 hour of gosick imo. Teh ep that was cancelled and teh new one for dis week

apedestrian
03-15-2011, 06:54 PM
time to watch teh rest of motto to love ep3 :cheeky:

---------- Post added at 05:21 PM ---------- Previous post was at 05:08 PM ----------

:lol: :rofl:

---------- Post added at 05:54 PM ---------- Previous post was at 05:21 PM ----------

motto to love is eechier then teh first season :cheeky2:

stonehenge
03-15-2011, 06:56 PM
eechier? that be like "damn, an ant bit me and i was eechy but now i touched poison ivy so i'm moar eechier" ??!?

Cez★
03-15-2011, 07:00 PM
Ecchi (エッチ?), also romanized as etchi, is an often used euphemism in Japanese language for erotic fantasy and sexual innuendoes. As an adjective it is used with the meaning of "dirty", "naughty", "frivolous"; as a verb (ecchi suru), with the meaning to do something dirty, naughty, frivolous or to sleep together; or as a noun, to describe someone that is seen as ecchi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ecchi

stonehenge
03-15-2011, 07:02 PM
ahhhh so ecchi = :miyagi:

Cez★
03-15-2011, 07:03 PM
pretty mash :cheeky: :cheeky2:

VmaxEngage
03-15-2011, 07:03 PM
:facepalm:

apedestrian
03-15-2011, 07:30 PM
:cheeky:^ :lol:

---------- Post added at 06:30 PM ---------- Previous post was at 06:06 PM ----------

done wif ep 5 of motto to love im done watching anime for noaw, will continue at night :cheeky:

Cez★
03-15-2011, 07:42 PM
fap time :sneaky:

stonehenge
03-15-2011, 07:54 PM
http://images1.memegenerator.net/ImageMacro/4436184/time-to-fap.jpg

Cez★
03-15-2011, 07:57 PM
dat camel toe

VmaxEngage
03-15-2011, 08:17 PM
damn misty is packing :datcameltoe:

Cez★
03-15-2011, 08:18 PM
:roflmao:

stonehenge
03-15-2011, 08:25 PM
:richboy:

Cez★
03-15-2011, 08:26 PM
:happy:

clannad AS time :cheeky:

apedestrian
03-15-2011, 08:28 PM
:happy:

clannad AS time :cheeky:

:emo:


how long ago did u watch teh Aftstry?

VmaxEngage
03-15-2011, 08:33 PM
years for cez lol

Cez★
03-15-2011, 09:20 PM
i watched it as it was released. so whenever the last ep aired lol.

i started watchin clannad season one like halfway as it started airing. then waited for the next season

---------- Post added at 03:20 PM ---------- Previous post was at 02:45 PM ----------

on ep 3
:turbohump: nagisas mom

Mancinderblockpig
03-15-2011, 09:30 PM
Computer just uguu'd me

VmaxEngage
03-15-2011, 09:33 PM
lol mine dont do et :emo:

Cez★
03-15-2011, 09:40 PM
mine does
:ujelly:

apedestrian
03-15-2011, 09:45 PM
mine does it :uhoh:

Mancinderblockpig
03-15-2011, 09:45 PM
Just got it again :jester:

VmaxEngage
03-15-2011, 09:48 PM
how so? is it cause im always on internets? idk....

:emokfc:

apedestrian
03-15-2011, 09:57 PM
i think that is ayu

not rly spoilers but w/e:happy:
(when she smashes her face into a tree)

---------- Post added at 08:57 PM ---------- Previous post was at 08:54 PM ----------

omg english dub on youtube :uhohshrug: so weird :imo:

Mancinderblockpig
03-15-2011, 09:59 PM
how so? is it cause im always on internets? idk....

:emokfc:

lol it only does it when it has a error

---------- Post added at 03:59 PM ---------- Previous post was at 03:58 PM ----------

lol just did it again cause it couldnt login

Cez★
03-15-2011, 10:31 PM
mbp u still watching school days?

---------- Post added at 04:31 PM ---------- Previous post was at 04:08 PM ----------

ep 5 :emo:

Mancinderblockpig
03-15-2011, 10:43 PM
havent even started

Cez★
03-15-2011, 11:57 PM
:kittahstare:

---------- Post added at 05:57 PM ---------- Previous post was at 04:58 PM ----------

ffuuu forgot how :bawl: clannad was
:ffuuu:

kinda want teh VN nao

stonehenge
03-15-2011, 11:58 PM
y u cryin

Mancinderblockpig
03-16-2011, 12:02 AM
dnw

Cez★
03-16-2011, 12:06 AM
dat be how this anime be

apedestrian
03-16-2011, 12:14 AM
dat be how this anime be

:word:



juan be a :trollcat:

Cez★
03-16-2011, 12:23 AM
:ffuuu:
:ffuuu:
:ffuuu:
:ffuuu:
:ffuuu:
:ffuuu:
:ffuuu:

after story time :emodoor:

Mancinderblockpig
03-16-2011, 12:35 AM
Lol not going to watch :trolldad:

Cez★
03-16-2011, 12:39 AM
fgt :bertstare:

its not #4 on MAL for no reason :read:

---------- Post added at 06:39 PM ---------- Previous post was at 06:39 PM ----------

lol ive seen 7 of teh top ten on teh list lol

apedestrian
03-16-2011, 01:01 AM
fgt :bertstare:

its not #4 on MAL for no reason :read:

---------- Post added at 06:39 PM ---------- Previous post was at 06:39 PM ----------

lol ive seen 7 of teh top ten on teh list lol

:word: again


Mbp u fgt :nono:

Mancinderblockpig
03-16-2011, 01:02 AM
IDGAF if it's number 4 :trollcat:

Cez★
03-16-2011, 01:07 AM
:nonobro:

apedestrian
03-16-2011, 01:07 AM
:ban: until u watch clannad :cheeky: