PDA

View Full Version : Anime


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146

Cez★
12-21-2010, 06:00 AM
think ill watch this one then go to sleep. record last one

Mancinderblockpig
12-21-2010, 10:48 AM
Watching Tokko now :cheeky:

---------- Post added at 03:32 AM ---------- Previous post was at 02:41 AM ----------

What the fuck @ the ending

---------- Post added at 03:48 AM ---------- Previous post was at 03:32 AM ----------

Setup for sequel which will never be :emo:

Cez★
12-21-2010, 04:44 PM
:orly: do need to get home and watch

---------- Post added at 09:44 AM ---------- Previous post was at 08:23 AM ----------

casshern sins be played by funimation channel.

Mancinderblockpig
12-21-2010, 08:53 PM
They need to make a Tokko sequel fgts

Cez★
12-21-2010, 09:53 PM
watching final ep nao

---------- Post added at 02:53 PM ---------- Previous post was at 02:35 PM ----------

:blackkidooo:

tokko

Mancinderblockpig
12-21-2010, 09:59 PM
:jester:

Cez★
12-21-2010, 10:09 PM
yakuza bawws was bamf :jappatriot:

Mancinderblockpig
12-21-2010, 10:53 PM
Word

VmaxEngage
12-21-2010, 11:31 PM
word to ya motha

Mancinderblockpig
12-21-2010, 11:41 PM
DFW Tokko torrent and or DVD

Streamed lastnights last 2 episodes and :turbohump: @ the unedit version

Especially the shower scene :jester;

Cez★
12-21-2010, 11:44 PM
shower scene u say

VmaxEngage
12-21-2010, 11:45 PM
dood omfg post link to shower plz kthx

Cez★
12-21-2010, 11:58 PM
:rofl:

Mancinderblockpig
12-22-2010, 12:06 AM
Oh snap syfy didnt even show it?

---------- Post added at 05:06 PM ---------- Previous post was at 04:59 PM ----------

http://www.animefreak.tv/content/tokko-episode-12

Scene starts at 6:25 :jester:

Cez★
12-22-2010, 12:25 AM
hows her hair stay perfectly over her nipples
pinche hair
:yuno:
Y U NO MOVE

Mancinderblockpig
12-22-2010, 12:33 AM
:roflsquared:

Did SyFy not show that part?

Cez★
12-22-2010, 12:34 AM
idk. i no member seeing

Mancinderblockpig
12-22-2010, 01:30 AM
:jester:!!!!

---------- Post added at 06:30 PM ---------- Previous post was at 05:41 PM ----------

Damn wiki for making me spoil a little of the 00 movie

Cez★
12-22-2010, 01:46 AM
rofl.

all i know so far is they fight aliens with lotsa :turbohump: and :skeet:

VmaxEngage
12-22-2010, 01:59 AM
Alien jizz?

Cez★
12-22-2010, 02:06 AM
thats the audience jizzin from so mash bamfnness

Mancinderblockpig
12-22-2010, 02:08 AM
:jester:

DFW TO SEE NAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Cez★
12-22-2010, 02:13 AM
may see it by new years :chuy:

Mancinderblockpig
12-22-2010, 02:15 AM
comes out on the 25th no?

Cez★
12-22-2010, 02:19 AM
yea. scan groups need to get that shit subbed/uploaded and all that though. idk if u haz eng. subs on jap dvd so they may has to type those, then set em. upload. shit dont take 2 hours. so prawlee new years we should see. i hope

Mancinderblockpig
12-22-2010, 02:21 AM
DFW it on bloorayz

Cez★
12-22-2010, 02:25 AM
:serio:

Mancinderblockpig
12-22-2010, 03:21 AM
069ITNs4C_E

See Tieria is pulling a Ribbons and cloning himself :crazy:

Want to seeeeeeeeeeeeeeeeeee

Cez★
12-22-2010, 03:35 AM
:turbohump:

Mancinderblockpig
12-22-2010, 03:40 AM
:imo

Cez★
12-22-2010, 05:56 AM
finished. casshern sins. bamf series imo

Cez★
12-22-2010, 07:53 PM
watching angel beats special 1 :cheeky:

Mancinderblockpig
12-22-2010, 08:40 PM
Watched gits and half of gits 2.0 this morning

---------- Post added at 01:40 PM ---------- Previous post was at 01:23 PM ----------

Random wallpaper of today lolz

http://i6.photobucket.com/albums/y222/Americanmetal071/12-22wall.jpg

Cez★
12-22-2010, 08:51 PM
:cochino:

---------- Post added at 01:51 PM ---------- Previous post was at 01:46 PM ----------

would :motorboat: & :skeet:

Mancinderblockpig
12-22-2010, 08:54 PM
:imo

VmaxEngage
12-23-2010, 01:19 AM
Where youfind ABS1 Cez?

Cez★
12-23-2010, 01:26 AM
OC :roflshrug:

VmaxEngage
12-23-2010, 01:52 AM
under moobies?

Cez★
12-23-2010, 01:55 AM
nah. same place the series is on

VmaxEngage
12-23-2010, 01:56 AM
you lie!

Cez★
12-23-2010, 01:59 AM
:bertstare:


http://www.otakucenter.com/angel-beats-f1222.html

Mancinderblockpig
12-23-2010, 03:06 AM
Watching

:sneaky:

---------- Post added at 08:06 PM ---------- Previous post was at 07:50 PM ----------

me gusta thus far

Cez★
12-23-2010, 04:35 AM
prepare ur anus. u gonna get raped imo

---------- Post added at 08:38 PM ---------- Previous post was at 08:32 PM ----------

bout to watch first ep of umineko no naku koroni

---------- Post added at 09:06 PM ---------- Previous post was at 08:38 PM ----------

finished first ep.

ep introduced the characters and story pretty much completely. will keep watching

---------- Post added at 09:31 PM ---------- Previous post was at 09:06 PM ----------

hory shet at second ep :whoa: :turbohump: shits fkn bamf fo sho already

---------- Post added at 09:35 PM ---------- Previous post was at 09:31 PM ----------

theres one part at the end of the second ep where i went
:blackkidooo:

like SRS!! I was :whoa: :ohsnap:

VmaxEngage
12-23-2010, 06:23 PM
Lol will check out this weekend. Fucking working sucks

Cez★
12-24-2010, 12:01 AM
think im halfway done with umineko no naku koroni

shits :insane: its confusing but so fkn good :skeet:

def on par with higurashi

Mancinderblockpig
12-24-2010, 12:37 AM
Vq1NywIvdIg

Cez★
12-24-2010, 01:50 AM
:win:

Cez★
12-24-2010, 04:44 AM
if u fgts no saw me post in teh shat thread. i started me manga collection :cheeky: borders has bunch of stuff. LOTS more than last time i was there. got me first volume of fullmetal alchemist and battle angel alita: last order. they no had the first BAA. they had hellsing, gantz, azumanga daioh. i was like :turbohump: :skeet:

---------- Post added at 09:44 PM ---------- Previous post was at 09:36 PM ----------

http://i97.photobucket.com/albums/l215/crazyshaggy/IMG_20101223_213721.jpg

VmaxEngage
12-24-2010, 05:38 AM
ill post a pic of mine tomorrow :stimpy:

Cez★
12-24-2010, 05:48 AM
do et nao fgt. u haz collection too? prawlee bigger than mine
<< jelly

VmaxEngage
12-24-2010, 05:50 AM
ok gimmie a min. or 5

Cez★
12-24-2010, 06:03 AM
:bertstare:

VmaxEngage
12-24-2010, 06:06 AM
Ok, be jelly. :stimpy:

Manga Collection
http://i97.photobucket.com/albums/l209/BlizzakeB/IMG_20101223_235929.jpg
http://i97.photobucket.com/albums/l209/BlizzakeB/IMG_20101223_235935.jpg

DVDs and Bloorays
http://i97.photobucket.com/albums/l209/BlizzakeB/IMG_20101223_235445.jpg

VHS Animes. Classics.
http://i97.photobucket.com/albums/l209/BlizzakeB/IMG_20101223_235505.jpg

My only OST lol Cowboy Bebop Blue
http://i97.photobucket.com/albums/l209/BlizzakeB/IMG_20101223_235941.jpg

Motha fucka. I had the whole collection of Love Hina. WTF I'm missing 3 volumes :ffuuu:

Cez★
12-24-2010, 06:10 AM
uberjelly. repz

i no haz mash :emo: pero will has more starting next year i hopez :chuy:

VmaxEngage
12-24-2010, 06:10 AM
Told ya brah, I was into this way back in the day. If I didn't get out of it like I did, collection would be bigger lol

Cez★
12-24-2010, 06:12 AM
lol. i just recently started being open aboot it rofl. iz gonna haz to step up me game :emo:

ill get a pic of all my anime movies and stuffs today or tomorrow. its not mash pero me likez

VmaxEngage
12-24-2010, 06:22 AM
lol you were all :sneaky: about it? I was too back in the day, could care less now. It's mah hobby and I'm sticking to it :cheeky:

DW to see Cezmans colleshion

---------- Post added at 12:22 AM ---------- Previous post was at 12:13 AM ----------

napz :animewave:

Cez★
12-24-2010, 06:24 AM
yea that was when i was self conscious, then i said fuck people and just went with it. couldnt care less now.

Mancinderblockpig
12-24-2010, 06:54 AM
IM FUCKING JELLY BRO

ESP the Tenchi stuff :cheeky2:

---------- Post added at 11:54 PM ---------- Previous post was at 11:52 PM ----------

My collections is almost non existent

My e-collection is very existent :cheeky:

Cez★
12-24-2010, 06:56 AM
fkn thief imo :sneaky:

Mancinderblockpig
12-24-2010, 07:06 AM
you haz eColleshon too

Cez★
12-24-2010, 07:34 AM
:sneaky:

bigger than actual one though :emo: doo need to buy me bootlegs lol

VmaxEngage
12-24-2010, 04:11 PM
lol other than OSTs my e-colleshion is no where to be found :emo:

Cez★
12-24-2010, 05:24 PM
this be mine lol. has 2 eva 1.0 and 2 ghost in the shell :rofl: ones reg dvd the others are bluray :cheeky: still need samurai champloo on bluray
http://i97.photobucket.com/albums/l215/crazyshaggy/IMG_20101224_101622.jpg

---------- Post added at 10:24 AM ---------- Previous post was at 10:18 AM ----------

ANN says that next weeks ep will be the last ep of shiki :blahclap:

pero there are some unaired stuff in the new dvd/bluray release supposedly :pepper:

VmaxEngage
12-24-2010, 05:52 PM
holy blurry buttman

Cez★
12-24-2010, 06:10 PM
rofl. mom surprised me when i was taking pic so i flinched.

stonehenge
12-24-2010, 07:46 PM
So lazy, could just take another without blur loll

Cez★
12-24-2010, 08:07 PM
:bertstare:

u can tell what they all are. so why rofl

---------- Post added at 01:07 PM ---------- Previous post was at 12:56 PM ----------

finished umineko. it was ok imo. idk at points its like :bertstare: :wtf:

Mancinderblockpig
12-24-2010, 09:38 PM
:bertstare:

Cez★
12-24-2010, 11:11 PM
starting black lagoon. i heard nothing but good things bout it. hope its better than umineko

---------- Post added at 03:17 PM ---------- Previous post was at 02:50 PM ----------

finished first ep. so far bamf. guns and :turbohump: fkn man shit right there y0

---------- Post added at 03:18 PM ---------- Previous post was at 03:17 PM ----------

damn. both seasons are 12 eps and theres an ongoing ova release. manga is still going on too. more stuff to keep up with rofl :pow:

---------- Post added at 04:11 PM ---------- Previous post was at 03:18 PM ----------

:turbohump:

revy ftw
http://www.takinganimeseriously.com/images/revy-shootemup.png

Mancinderblockpig
12-26-2010, 03:03 AM
Watching last weeks FMA and GITS :jester:

Cez★
12-26-2010, 03:37 AM
new shit tonight y0

Mancinderblockpig
12-26-2010, 04:23 AM
i knowz

Cez★
12-26-2010, 05:40 AM
hope i no fallz asleep

VmaxEngage
12-26-2010, 05:55 AM
Ever seen Xam'd? Is weird, like princess mononoke.

Get any animes cez?

Cez★
12-26-2010, 06:02 AM
no and no :emo: hopefully for me birthday or next christmas rofl.

zomfg anime time :cheeky:

trailer for the newly animated GITS SAC solid state society movie. they did new 3d scenes and a new opening scene i think. check it out. looks BAMF. cant wait to get it on bluray :cheeky2:
JFwwv8FvLgU

The official website for the stereoscopic 3D conversion of Kenji Kamiyama and Production I.G's Ghost in the Shell: Stand Alone Complex: Solid State Society movie began streaming the 98-second theatrical trailer on Friday. Kamiyama himself is overseeing the conversion, and I.G also added a newly animated opening sequence. The movie will open in Tokyo's Shinjuku Wald 9 theater and other Japanese theaters on March 26, 2011.

i think thats an Origa song in the trailer too. do need to get. her other two songs for GITS are fukken win

VmaxEngage
12-26-2010, 06:07 AM
dude find the links to them songs brah

---------- Post added at 12:07 AM ---------- Previous post was at 12:04 AM ----------

omfg. dude just took his own head off in Xam'd. Shit is nuts

Cez★
12-26-2010, 06:07 AM
which ones? inner universe and Rise? lol. i think i got those from limewire. i need to get the op for black lagoon. i <3 it

VmaxEngage
12-26-2010, 06:07 AM
ill look on frostwire

Cez★
12-26-2010, 06:09 AM
du et. try origa and if you no gets try the actual song name. if not type on ghost in the shell
dZCycZFKtmI


finshed black lagoon way earlier but started playing god of war with me bro so i think i didnt post about it. but its FUCKING BADASS. some heavy shit on it. need to read manga and buy on dvd. hopefully on bluray. need to watch robertas blood trail now.

VmaxEngage
12-26-2010, 06:10 AM
yea i recognized that chick, so will def watch sometime. I havnt watched shit recently

Cez★
12-26-2010, 06:15 AM
its srsly one of me favs. the characters on it are fucking killer (literally) it has, at least to me, a cowboy bebop feel to me

VmaxEngage
12-26-2010, 06:16 AM
Hell yes. CB reference is a DWTS


Watching Bleach atm, lost as shit :think: He is talking to his momma...

Cez★
12-26-2010, 06:19 AM
:serio:


meh. dont worry bout it. its not the central story arc. filler ftl. purple haired guy be hired goon of some dude that wants to kill the head of a family so he becomes the head. ichigo of course has to be the guy who is kicking ass lol.

new squad 3 capt be in it too

---------- Post added at 11:19 PM ---------- Previous post was at 11:18 PM ----------

try one of these links if you havent found the songs brah
http://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=inner+universe+mediafire

http://www.google.com/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=inner+universe+mediafire#sclient=psy&hl=en&safe=off&q=rise+origa+mediafire&aq=f&aqi=g1&aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=a20cfd04ba3c5cf9

VmaxEngage
12-26-2010, 06:19 AM
Yup. That's it :happy:

Is ok, looks good. ffuuu I'm tired brah

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:21 AM
Sheet looks like animonday will be dead all of January

VmaxEngage
12-26-2010, 06:22 AM
Yea, I noticed that a few weeks ago checking the schedule.

SoA = Over
Walking Dead = Over
Animonday = Dead


Anime Network = Alive and Kicking :happy:

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:22 AM
do not haz :emo:

VmaxEngage
12-26-2010, 06:23 AM
do need to haz :stimpy:

Cez★
12-26-2010, 06:23 AM
Yup. That's it :happy:

Is ok, looks good. ffuuu I'm tired brah

:shake:

Sheet looks like animonday will be dead all of January

lol no gundam or tokko. u has point. i wonder wtf they gonna play. maybe reruns :animehmm:


i think ima try to make it to borders urrtime i get paid and see if can pick up manga/books. need to get my collection on blakes level imo

---------- Post added at 11:23 PM ---------- Previous post was at 11:23 PM ----------

do not haz :emo:

:emoserio:


do not has :(

if att would stop dicking around on me bill i may get it. fgts

VmaxEngage
12-26-2010, 06:24 AM
I need to restart my collection. Mandatory = Rosario Vampire, DearS, Claymore, Clannad

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:26 AM
Local hastings and best buy now have anime/manga sections :happy:

Cez★
12-26-2010, 06:27 AM
i saw rosario vampire II in there.

zomfg do want claymore. i need to get the rest of FMA since i think that ones done and the last volume is out now. then idk what. maybe more BAA or something. or hellsing. that ones done. i just dont want to buy something when they dont have VOLUME 1 rofl. start reading it halfway through or somehting lol

mbp. manga in best buy? :wat: DNC

IOmNWL5nzE4

VmaxEngage
12-26-2010, 06:29 AM
the fucking holiday commercials in AS tonight are hilarious :turborofl:

---------- Post added at 12:29 AM ---------- Previous post was at 12:29 AM ----------

BA song brah :shake:

Cez★
12-26-2010, 06:30 AM
some motivation to watch black lagoon faggots. eda and church of violence and revy FTW
hoGMPhyVrC8

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:30 AM
Yeah no manga in best buy they just haz anime section

I meant hastings was the one that now carrys them but included best buy in teh anime carrying imo

Cez★
12-26-2010, 06:33 AM
:shake: yea BB is usually win. glad i live within reasonable driving distance of 3. two be in fancy white people areas so they has bigger sections lol

VmaxEngage
12-26-2010, 06:39 AM
I can easily hit 2 BBs in 10 min. Lol "Don't bring me trouble, bitch"

Old lady with gold plated DE .50 FTW

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:42 AM
some motivation to watch black lagoon faggots. eda and church of violence and revy FTW
hoGMPhyVrC8

:rofljest:

Want to watch now

Cez★
12-26-2010, 06:42 AM
i cant find anything blu-ray black lagoon :emo:

think this is imported cuz this OVA series is ongoing so its new in japan so america wont get it anytime soon. cant find the two seasons on BR.. think its being made into bluray overseas though. no time estimate for US release :(

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-a7-49-en-70-3w91.html

VmaxEngage
12-26-2010, 06:44 AM
Bluray isnt region coded, so buy from anywheres :cheeky:

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:44 AM
started watching tenchi in tokyo the other day vmaxif

Cez★
12-26-2010, 06:46 AM
I can easily hit 2 BBs in 10 min. Lol "Don't bring me trouble, bitch"

Old lady with gold plated DE .50 FTW

word. plus thats not inccluding the chinese hottie thats a master with blades. or the badass russian woman who commands a fucking beast military/gang that noone fucks with or the jesty triad guy.

the other ones is like another 5-10 minutes away depending on traffic. plus the furthest BB is next to a borders too so thats fukken win. i head to both when i go there

:rofljest:

Want to watch now

very worth it. do need more. 24 eps isnt enough imo :(

---------- Post added at 11:46 PM ---------- Previous post was at 11:45 PM ----------

Bluray isnt region coded, so buy from anywheres :cheeky:

orry. too bad the 1 disc i found that is 30 minutes long is 90 dollars :bertstare:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-a7-49-en-70-3w91.html

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:46 AM
just like 13 wasnt enough for tokko

VmaxEngage
12-26-2010, 06:47 AM
Tenchi in Tokyo is meh MBP brah

Going to BB and Borders tomorrow lol got me in the mood to check it out Cez. Also has Barnes and Nobles big selection of stuff, and movie stop for animes!!!

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:48 AM
never watched it before :shrug:

Not really a fan of its "new" animation style :emo:

did jest at ryokos rage at the beginning

Cez★
12-26-2010, 06:48 AM
just like 13 wasnt enough for tokko

tru story. read the manga. the story may go further in it

Tenchi in Tokyo is meh MBP brah

Going to BB and Borders tomorrow lol got me in the mood to check it out Cez. Also has Barnes and Nobles big selection of stuff, and movie stop for animes!!!

the barnes and noble i went to sucked :blah: had half a shelf with manga. borders i go to has like 3-4 of em stacked full of it.

dw to go but im broke and still need 5.3 in my truck :( cant wait for school money refund :happy:

VmaxEngage
12-26-2010, 06:49 AM
Ryoko is the ONLY good in that series. You'll see :happy:

---------- Post added at 12:49 AM ---------- Previous post was at 12:49 AM ----------

Our BnN has huge selection.

Cez★
12-26-2010, 06:51 AM
orly. well i has member card for borders so i get discounts lol. i need to upgrade it too. maybe next time.

lol at the anime trio the only ones on right nao
:foreveralone:

VmaxEngage
12-26-2010, 06:52 AM
lol its awesome

Cez★
12-26-2010, 06:52 AM
get a pic fgt. ill get a pic of our manga section next time i go :roflmao:

VmaxEngage
12-26-2010, 06:53 AM
ok if i remember i will

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:54 AM
Ryoko is the ONLY good in that series. You'll see :happy:

.

Ayeka is plain annoying

VmaxEngage
12-26-2010, 06:54 AM
she always has been.

She is the only one I dont really like

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:54 AM
I wish she would DIEEEEEEEEEEEEEE

VmaxEngage
12-26-2010, 06:55 AM
dude, yes :fistbump:

Cez★
12-26-2010, 06:55 AM
damn. the black lagoon manga released here is pretty much caught up with the manga release in japan. do need to buy

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:56 AM
Series would be 1000x better without her :happy:

---------- Post added at 11:56 PM ---------- Previous post was at 11:55 PM ----------

So 00 mobie should almost be released :turbohump:

VmaxEngage
12-26-2010, 06:57 AM
Manga and Anime FTW. Night guiz :stimpy: :animewave:

Mancinderblockpig
12-26-2010, 06:57 AM
:emo:

FMA time :imo :cheeky:

Cez★
12-26-2010, 06:57 AM
bai. late night anime watching repz for mbp imo

The movie will be released on Blu-Ray & DVD in Japan by Dec 25, 2010 (Christmas); however it's North American release is tentatively slated for 2011.

need more accurate date imo
http://gundam.wikia.com/wiki/Mobile_Suit_Gundam_00_The_Movie:_A_wakening_of_the _Trailblazer

Mancinderblockpig
12-26-2010, 07:00 AM
American release prolly gon contain dub I guess :shrug:

IDGAF WANT TO WATCH

Cez★
12-26-2010, 07:00 AM
pfft. will watch subbed. better be a goddamned bluray release too imo

Mancinderblockpig
12-26-2010, 07:02 AM
me gusta fma op

Cez★
12-26-2010, 07:05 AM
again-yui :cheeky:

i haz

---------- Post added at 12:05 AM ---------- Previous post was at 12:02 AM ----------

rofl. the black lagoon song i dled is in ALL jap characters. gotta rename

Mancinderblockpig
12-26-2010, 07:08 AM
Who is teh black haired bish

I need to wash the first 2 eps me think

---------- Post added at 12:08 AM ---------- Previous post was at 12:05 AM ----------

need to watch more angel beats

Cez★
12-26-2010, 07:10 AM
umm maria ross.

o this ep i think they go into lab 5 and learn bamf secret and sets the main story in motion i think

Mancinderblockpig
12-26-2010, 07:12 AM
saweet

Cez★
12-26-2010, 07:12 AM
very sweet. its :whoa:

Mancinderblockpig
12-26-2010, 07:13 AM
brotherhood be a long series yo

Cez★
12-26-2010, 07:17 AM
64 eps i think. i watched in OG jap since first ep :cheeky: it gets epicer.

---------- Post added at 12:17 AM ---------- Previous post was at 12:14 AM ----------


need to watch more angel beats

lol. its only 13 eps. not long brah

Mancinderblockpig
12-26-2010, 07:27 AM
ive only seen the first ep thusfar

Cez★
12-26-2010, 07:29 AM
u slow brah :bertstare: zomfg still sad when remembering ending :emo:

Mancinderblockpig
12-26-2010, 07:30 AM
goddamnit

---------- Post added at 12:30 AM ---------- Previous post was at 12:29 AM ----------

Start washing dual parallel so im not the only one thats seen it

Cez★
12-26-2010, 07:39 AM
:cheeky:

hmm. may start watching tomorrow then :sneaky:

Mancinderblockpig
12-26-2010, 07:56 AM
Good ep IMO

Cez★
12-26-2010, 08:03 AM
they need to air the rest of FMA. specially when they head north to fort briggs.

---------- Post added at 01:03 AM ---------- Previous post was at 01:03 AM ----------

cb time. this be jesty ep

Mancinderblockpig
12-26-2010, 08:18 AM
Poor Ein :emo:

Cez★
12-26-2010, 08:22 AM
dfw corgi

Mancinderblockpig
12-26-2010, 08:26 AM
My friend has a corgi that looks exactly like Ein :jester:

Cez★
12-26-2010, 08:27 AM
<<< jelly

zomfg saw angel beats special 2
:ffuuu:
has tears again.....
blake needs to wake the fuck up so we can haz discussion about it :lol:

Mancinderblockpig
12-26-2010, 08:32 AM
http://farm5.static.flickr.com/4057/4573391730_27c81de1ce.jpg

:jester:

Cez★
12-26-2010, 08:38 AM
zomfg jupiter jazz part 1. BAMF 2 parter

---------- Post added at 01:38 AM ---------- Previous post was at 01:32 AM ----------

:rofljest: when ed falls on ein :lol:

Mancinderblockpig
12-26-2010, 08:44 AM
Poor Ein :emo:

Cez★
12-26-2010, 08:49 AM
:roflsad:

Mancinderblockpig
12-26-2010, 08:56 AM
balls

Cez★
12-26-2010, 09:04 AM
bamf saito story ep

Mancinderblockpig
12-26-2010, 09:33 AM
Imo. Internetz died :(

Sent from my Inctedible, motherfucker.

Mancinderblockpig
12-26-2010, 09:36 AM
[email protected]

Sent from my Inctedible, motherfucker.

Cez★
12-26-2010, 09:40 AM
lol shit intrawebz.

Mancinderblockpig
12-26-2010, 09:57 AM
Good shit imo. Nap tyme :animewave:

Sent from my Inctedible, motherfucker.

Cez★
12-26-2010, 09:57 AM
kk i think this is the song used in the GITS SSS trailer
AIbzZPePNKg

word. time for beds fo me too

VmaxEngage
12-26-2010, 04:21 PM
I iz up. What you want to discuss? :stimpy:

---------- Post added at 10:04 AM ---------- Previous post was at 09:19 AM ----------

Just watched both AB Specials. First was jesty. Second, OMG NEW SEASON?!?!?!?

---------- Post added at 10:17 AM ---------- Previous post was at 10:04 AM ----------

random google image lul
http://1.bp.blogspot.com/_abkMP58OLUA/S_KVaoYehFI/AAAAAAAAUA4/xAq4NUWaeTI/s1600/%5BAngel+Beats!%5D+Missing+Scene.jpg

---------- Post added at 10:21 AM ---------- Previous post was at 10:17 AM ----------

wish you fgts would wake up so can haz discussion?

Cez★
12-26-2010, 06:09 PM
:rofl: bitch, we were up til 3 watching adult swim. u was sleeping like fgt :pow:

omfg second OVA is fucking WIN. :skeet: :emo:

i hope theres new season. but does that mean he stayed in purgatory after kanade left? :think: how much time passed between the time she left and the very last scene after the credits/

VmaxEngage
12-26-2010, 06:30 PM
Good question, but his hair changed color. Anyways whatever it will be is going to be awesome. Have you read angel beats heavens door? Im on my way to the mountains to sled and stuff so im reading it

Cez★
12-26-2010, 06:55 PM
dfw any new angel beats. no i haznt. whats its aboot? is it a manga adaptation? i just finished iron man. cant wait to see it on g4. madhouse FTW. i think wolverine is next

---------- Post added at 11:55 AM ---------- Previous post was at 11:52 AM ----------

just checked out wiki. the manga is an adaptation of teh light novels "track zero" which is a prelude to angel beats. dw to read nao

VmaxEngage
12-26-2010, 06:58 PM
Yea its a prelude.
new phone background
http://mikeolotaku.files.wordpress.com/2010/09/angel-beats-tenshi-piano.jpg

Cez★
12-26-2010, 07:02 PM
do has to read nao. added to queue. FIDIL added teh novel and manga lol

to watch dual parallel or robertas blood trail :animehmm:


bamf phone background

VmaxEngage
12-26-2010, 07:06 PM
Idk what to watch either. Fell asleep watching gurren lagann the other night lol

Cez★
12-26-2010, 07:15 PM
illl prawlee alternate between both rofl. robertas blood trail is only like 2 or 3 eps done.

VmaxEngage
12-26-2010, 07:25 PM
Watch duel. Then maybe another ep of blood will be out :happy:

Cez★
12-26-2010, 09:00 PM
nah it wont. seen the schedule for the airings. spread out over a few months. and its only 5 :bertstare: i think it follows the manga. cuz they mentioned some characters from the last arc of the second season. do need to read manga then

---------- Post added at 12:48 PM ---------- Previous post was at 12:33 PM ----------

finished first ep of robertas blood trail. set up for bamfness already. SRSLY

---------- Post added at 01:32 PM ---------- Previous post was at 12:48 PM ----------

fuck. this is setting up to be a bamf firefight/chase/story

---------- Post added at 02:00 PM ---------- Previous post was at 01:32 PM ----------

watched dual parallel 1. dat white robot looks like reis eva

Mancinderblockpig
12-26-2010, 09:03 PM
Fell asleep watching gurren lagann the other night lol

Bitch :crossarms:

---------- Post added at 02:03 PM ---------- Previous post was at 02:02 PM ----------


watched dual parallel 1. dat white robot looks like reis eva

:jester: I know

Cez★
12-26-2010, 09:04 PM
its alright so far. the silver haired broad. would sex imo

Mancinderblockpig
12-26-2010, 09:05 PM
That was in teh white robot?

She cuts her hair off :emo:

Cez★
12-26-2010, 09:14 PM
yea. i just saw
:bertstare: looks like a 11 year old boy now. DNFW

Mancinderblockpig
12-26-2010, 09:39 PM
:jester:

---------- Post added at 02:39 PM ---------- Previous post was at 02:29 PM ----------

Trying to watch Angel Beats but my intraweb is telling me to fuck off :emo:

Cez★
12-26-2010, 09:41 PM
call isp tell em to cut the shit

Mancinderblockpig
12-26-2010, 10:29 PM
Verizon and ISP both need to cut the shit

fgts

Cez★
12-26-2010, 10:32 PM
:bertstare: att ftw

Mancinderblockpig
12-26-2010, 10:42 PM
seems my intraweb problem is outside cuz its working now :bertstare:

Cez★
12-26-2010, 10:58 PM
tell nature to cts

Mancinderblockpig
12-27-2010, 01:21 AM
Think ISP is fucking with me lolz

Cez★
12-27-2010, 01:32 AM
:emo:

VmaxEngage
12-27-2010, 03:37 AM
wuz wrong :(

Cez★
12-27-2010, 03:46 AM
i think robertas blood trail OVAs are still part of the story. been reading the manga all day and theres an arc called "el baile de la muerte" which i think is prawlee that arc, since all the eps i saw are straight from the manga

Mancinderblockpig
12-27-2010, 04:57 AM
aboot to watch angel beats

Cez★
12-27-2010, 05:10 AM
intrawebz cut the shit finally?

Mancinderblockpig
12-27-2010, 05:11 AM
word
:cheeky:

Cez★
12-27-2010, 05:20 AM
:security:

Mancinderblockpig
12-27-2010, 06:26 AM
Lol @ Angel wearing a baseball hat

---------- Post added at 11:26 PM ---------- Previous post was at 11:15 PM ----------

The music in this is kinda similar to the music in Air

VmaxEngage
12-27-2010, 06:40 AM
Yea, almost all of Key's music are based on a single note, alas Kanon. The music is amazing tho, your right.

What ep you on?!? :cheeky:

Mancinderblockpig
12-27-2010, 06:50 AM
Ep 5 were they are replacing Angels exam answers

Shit is jesty as FUCK :roflmao:

VmaxEngage
12-27-2010, 06:54 AM
Yea it is, wait till you see the 1st special.

Man, only a few eps left and your done...

Mancinderblockpig
12-27-2010, 07:00 AM
Prolly gon finish it tonight or tomorrow

Mancinderblockpig
12-27-2010, 09:30 AM
Yui's story is :emo:

stonehenge
12-27-2010, 09:50 AM
:word: i cried

Cez★
12-27-2010, 03:07 PM
Ep 5 were they are replacing Angels exam answers

Shit is jesty as FUCK :roflmao:

:rofljest: badass ep

Yui's story is :emo:

:serio:

:word: i cried

:bertstare:

VmaxEngage
12-27-2010, 05:25 PM
Cez, you and me know. MBP is cruising for a bruising

Cez★
12-27-2010, 05:28 PM
:word: :uhoh:

yuis ep prawlee second most :bawl: moment imo. was fer me

do need to get home and check syfy schedule for today

VmaxEngage
12-27-2010, 05:30 PM
No way, the last ep was by far the most

Cez★
12-27-2010, 05:36 PM
:bertstare: foo i said second most. not first

VmaxEngage
12-27-2010, 05:47 PM
no you ninja edited it!!! :ninjaedit:

Cez★
12-27-2010, 05:50 PM
i did :confused: :roflshrug: u lie

VmaxEngage
12-27-2010, 05:57 PM
lol :roflpow:

Cez★
12-27-2010, 05:58 PM
:squints eyes: u basstid

VmaxEngage
12-27-2010, 05:59 PM
:stimpy:

bout to go manga shoppin

Cez★
12-27-2010, 06:00 PM
:ffuuu2:

dfw. think ima stop at books a million by work and see their collection. no buying though :emo:

VmaxEngage
12-27-2010, 06:01 PM
do et fgt

Cez★
12-27-2010, 06:18 PM
broke as fuck now :bawl:

---------- Post added at 11:18 AM ---------- Previous post was at 11:04 AM ----------

i guess most of the stuff syfy plays is from manga lol. makes sense. doo need to check out chiller network for more animez
In July 2009, Syfy announced that they had renewed and expanded their licensing agreement with Manga Entertainment to continue the "Ani-Monday" block, as well as to add a similar two-hour block of horror anime, also called "Ani-Monday", to their sister channel Chiller

VmaxEngage
12-27-2010, 06:26 PM
wtf chiller?

Cez★
12-27-2010, 06:27 PM
yea. plays scary moobies iirc

VmaxEngage
12-27-2010, 06:29 PM
do not haz

Cez★
12-27-2010, 06:29 PM
:haha:





:emo:

VmaxEngage
12-27-2010, 06:31 PM
you no haz

Cez★
12-27-2010, 06:34 PM
yea i does. channel 153 or something

Mancinderblockpig
12-27-2010, 06:45 PM
Shit dunno if want to finish

Cez★
12-27-2010, 08:24 PM
du et bish

---------- Post added at 01:24 PM ---------- Previous post was at 11:46 AM ----------

should start reading gunslinger girl manga imo after black lagoon :animehmm:

VmaxEngage
12-27-2010, 09:21 PM
Do it mbp fgt


Picked up claymore 1 and rosario vampire 1. Was way too much to pick from lol

Cez★
12-27-2010, 09:45 PM
rofl. noice. all ive seen is rosario vampire season 2 and not the first volume.

books a million selection is weak imo. its one and a half section. although the shelf is kiinda big. the borders i go to is spread out on smaller shelves. had some stuff borders didnt have and some stuff they dont have. like i didnt see claymore there but saw lucky star, borders no haz lucky star when i went
heres the pic. its this whole side then half of the other. yea they has nerdy ass shit on the side manga is in :bertstare:
http://i97.photobucket.com/albums/l215/crazyshaggy/IMG_20101227_141016.jpg

VmaxEngage
12-27-2010, 10:04 PM
Let me upload the pic from barnes and nobles. Its huge. Same with borders but no pic

---------- Post added at 04:04 PM ---------- Previous post was at 04:02 PM ----------

Fuck gonna have to wait till I get home

Cez★
12-27-2010, 10:04 PM
:bertstare:

VmaxEngage
12-27-2010, 10:14 PM
Lol cez your pic is like a creeper pic :turborofl:

Cez★
12-27-2010, 10:19 PM
well i didnt wanna look suspiciious taking it all professionaly so i just took my phone out and snapped a pic

VmaxEngage
12-27-2010, 10:44 PM
lol well look at this then. This is why I had a hard time lol Just BnNs selection
http://i97.photobucket.com/albums/l209/BlizzakeB/IMG_20101227_140256.jpg

I love Android. and Kanade
http://i97.photobucket.com/albums/l209/BlizzakeB/CAP201012271605.jpg

Cez★
12-27-2010, 11:22 PM
nice creep shot rofl. shits blurry too :cheeky: i see death note though :cheeky2:


dude thats A FUCKTON :whoa: would :skeet: instantly. dfw big section. thats a big ass shelf brah

VmaxEngage
12-27-2010, 11:34 PM
lol not creep, i just stood back and took a pic :happy:

It was nuts man, huge as huge could get

Cez★
12-28-2010, 01:04 AM
i haz to say. iz jelly of u. borders>barnes n noble i went to though lol. plus has og member card so can haz discount lol.

---------- Post added at 05:00 PM ---------- Previous post was at 04:35 PM ----------

btw. no animonday today :(

sorta. they playing street fighter at 11

---------- Post added at 05:29 PM ---------- Previous post was at 05:00 PM ----------

at robertas blood trail nao :turbohump:

---------- Post added at 06:04 PM ---------- Previous post was at 05:29 PM ----------

deff have to buy black lagoon manga. shit has jests in the end of the tankobon books
http://i15.mangareader.net/black-lagoon/46/black-lagoon-820040.jpg

reason this be jesty is cuz the russian in the last panel is prawlee the MOST bamf boss in the manga/anime

VmaxEngage
12-28-2010, 01:43 AM
lol looks gewd. Borders here is just as good, it's where I found Claymore vol. 1. Do has member card discount too :shake:

Cez★
12-28-2010, 01:44 AM
noice. :high5:

watching the BL ovas again :roflshrug: im deff buying all the eps and manga.

VmaxEngage
12-28-2010, 01:44 AM
dood, im so stoked how good that pic looks on my phone

Cez★
12-28-2010, 01:47 AM
lol u on fonn?

VmaxEngage
12-28-2010, 01:51 AM
no, but usually pics look like shit on fones you knows?

Gonna go play Nier, Cez, you should get it, it BAMF

Cez★
12-28-2010, 01:59 AM
lol. most looks good look on my nexus :roflshrug:

Cez★
12-28-2010, 04:31 AM
hory shet. reading the manga makes more sense too. the ovas are kinda leaving out some parts. this shet is getting fkn epic

VmaxEngage
12-28-2010, 04:34 AM
watchin Ichiban Ushiro no Daimaou

is jesty

Cez★
12-28-2010, 04:55 AM
hory shet :turbohump: srsly cant wait for next ep to be released. roberta against a fucking socom squad :eek2: :turbohump:

VmaxEngage
12-28-2010, 05:52 AM
LMFAO

Dood, Cez, you gotta see this shit. It's on par with Rosario Vampire, but with fanservice and more jestiness. Ahahahahahahah Ichiban Ushiro no Daimaou (http://myanimelist.net/anime/7088/Ichiban_Ushiro_no_Daimaou)

Mancinderblockpig
12-28-2010, 07:31 AM
added to me mal :imo :cheeky:

Need to finish AB and start something else

VmaxEngage
12-28-2010, 01:11 PM
Yea you do MBP.

lol I didnt know I had your number brah, was looking in my fonn and was like WTF MBP? Forgot android loads all facebook contacts lol

Cez★
12-28-2010, 03:20 PM
damn brah. u sukk. :bertstare:

fuck. got to work late reading black lagoon. goddammit. im here for 20 more minutes to make up my time :blah:

VmaxEngage
12-28-2010, 03:32 PM
Yay I actually get to work today :happeh:
Cez, you check out that link?

Cez★
12-28-2010, 03:38 PM
yea i read it last night.

sounds jesty. need to finish dual parallel first

VmaxEngage
12-28-2010, 08:40 PM
It is. I have to watch the first 5 epa on computer, AN has the rest on TV :cheeky:

Cez★
12-28-2010, 08:48 PM
:bird:

iron man finished up already in case i no said that here. it was kinda :meh: the love story kinda didnt fit in. coulda been more bamf. animation was sweet though. cant wait to see the wolverine series nao.

Mancinderblockpig
12-28-2010, 09:56 PM
lol I didnt know I had your number brah, was looking in my fonn and was like WTF MBP? Forgot android loads all facebook contacts lol

lolz I was like who this guy

:looksupareacode:

ahhhh its that fgt vmax

VmaxEngage
12-28-2010, 10:05 PM
:stimpy:

Cez★
12-28-2010, 11:44 PM
benny be getting road head :cheeky2:
http://i5.mangareader.net/black-lagoon/80/black-lagoon-1323308.jpg

---------- Post added at 04:44 PM ---------- Previous post was at 04:37 PM ----------

zomfg revy ftw :turbohump:
http://i7.mangareader.net/black-lagoon/81/black-lagoon-1359261.jpg

Mancinderblockpig
12-29-2010, 12:51 AM
Trying to watch the 13th ep of AB and every form of intraweb is going to hell :blah:

VmaxEngage
12-29-2010, 01:10 AM
Dood you have to watch it completely wait till internet is working!!!!!

Mancinderblockpig
12-29-2010, 01:26 AM
Is working now :cheeky:

---------- Post added at 06:26 PM ---------- Previous post was at 06:17 PM ----------

Mapo tofu!

Cez★
12-29-2010, 01:28 AM
prepare ur anUz imo

stonehenge
12-29-2010, 01:37 AM
prepare ur anUz imo

:uhohdoor:

Mancinderblockpig
12-29-2010, 01:46 AM
aww shit :emo:

---------- Post added at 06:46 PM ---------- Previous post was at 06:43 PM ----------

rawful which special do I watch first

Cez★
12-29-2010, 01:52 AM
:haha: told u fgt

watch whichever first. they arent chronological.

lol at the asuka colored robot on DP

Mancinderblockpig
12-29-2010, 01:53 AM
lolz Mitsuki's?

Cez★
12-29-2010, 01:57 AM
thats her name? loll then yes

---------- Post added at 06:57 PM ---------- Previous post was at 06:55 PM ----------

http://www.aww-kittah-aww.com/up/public/188926/eva.jpg

VmaxEngage
12-29-2010, 02:00 AM
AB is pretty :emo: isnt it

Cez★
12-29-2010, 02:01 AM
IMO

maybe sadder than air

VmaxEngage
12-29-2010, 02:06 AM
I think it is, it hit harder than Air IMO