PDA

View Full Version : Anime


Pages : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146

Cez★
11-16-2010, 05:41 AM
:uhohdoor:

Mancinderblockpig
11-16-2010, 05:42 AM
:emo:

VmaxEngage
11-16-2010, 05:43 AM
:uhohdoor:

Cez★
11-16-2010, 05:44 AM
:cheeky:

smirnovs son be trying to hit dat

Mancinderblockpig
11-16-2010, 05:46 AM
Lulz

---------- Post added at 10:46 PM ---------- Previous post was at 10:44 PM ----------

lol @ the 00 movie being called A Wakening of the Trailblazer

These guys GM fans? :roflmao:

Teh gundam going to be a TBSS?

Cez★
11-16-2010, 05:47 AM
nah. just a bamf name. there be no awakening of no one

VmaxEngage
11-16-2010, 05:48 AM
lol if a TBSS is a gundam, i will trade my truck in on one tomorrow lol

:rofltank:

Mancinderblockpig
11-16-2010, 05:49 AM
lol if a TBSS is a gundam, i will trade my truck in on one tomorrow lol

:rofltank:

Mee too

Cez★
11-16-2010, 05:58 AM
dat acker gai = BAMF

Mancinderblockpig
11-16-2010, 05:59 AM
word bamf

VmaxEngage
11-16-2010, 06:00 AM
good eps man

Mancinderblockpig
11-16-2010, 06:01 AM
what is theees

Cez★
11-16-2010, 06:04 AM
tokko

VmaxEngage
11-16-2010, 06:05 AM
Dood. Thats dudes sister :turbohump:

Fanservice on TV? :nowai:

Cez★
11-16-2010, 06:06 AM
:roflmao:

Mancinderblockpig
11-16-2010, 06:07 AM
lolz word :turbohump:

---------- Post added at 11:07 PM ---------- Previous post was at 11:06 PM ----------

lol blurred tittayz

VmaxEngage
11-16-2010, 06:08 AM
this might be ok.

Main dudes VA was on Vandread, main guy Hibiki :cheeky:

Cez★
11-16-2010, 06:12 AM
i missed the blurred bewbs :(

good thing im recording :sneaky:

---------- Post added at 11:12 PM ---------- Previous post was at 11:10 PM ----------

will watch later in the week. time for napz :bye:

VmaxEngage
11-16-2010, 06:12 AM
:animewave:

Mancinderblockpig
11-16-2010, 06:14 AM
:emobye:

---------- Post added at 11:14 PM ---------- Previous post was at 11:13 PM ----------

face of a 70s yakuza :roflmao:

VmaxEngage
11-16-2010, 06:16 AM
this anime is weird...dub isnt too good....

Mancinderblockpig
11-16-2010, 06:29 AM
lolz interesting show

VmaxEngage
11-16-2010, 06:31 AM
yea...thats it...interesting

:rofltank:

Mancinderblockpig
11-16-2010, 06:34 AM
:jester:

edited out profanity makes me jest

:turbohump: too

VmaxEngage
11-16-2010, 06:36 AM
lol yea all the .................... is funny. You already know what they are saying, so let em say it lol

It is pretty :hump: tho

Mancinderblockpig
11-16-2010, 06:58 AM
:roflmao:

---------- Post added at 11:58 PM ---------- Previous post was at 11:44 PM ----------

show is jesty

Cez★
11-16-2010, 03:27 PM
sounds good from what you gaiz said. at least they didnt cut out the words completely rofl

Cez★
11-16-2010, 06:13 PM
:rofljest:
http://7.p.s.mfcdn.net/store/manga/6459/03-014.0/compressed/s0139.jpg

VmaxEngage
11-16-2010, 07:07 PM
lol like a princess

Cez★
11-16-2010, 07:12 PM
i have read seitokai yakuindomo up to the current chapter :blah:

Mancinderblockpig
11-16-2010, 07:15 PM
so far SEED Destiny is meh

Cez★
11-16-2010, 08:37 PM
:roflsad:

---------- Post added at 01:37 PM ---------- Previous post was at 12:18 PM ----------

started reading dis.
http://www.mangareader.net/950/hohzuki-island.html

Mancinderblockpig
11-16-2010, 09:55 PM
do not like the new main character

Cez★
11-16-2010, 09:59 PM
who is it?

Mancinderblockpig
11-16-2010, 10:03 PM
Some assface named SHin

Cez★
11-16-2010, 10:09 PM
o yea. i think hes main character aint he sorta?

Mancinderblockpig
11-16-2010, 10:11 PM
Finally Kira decided to cut the shit and get back in his Gundam

Cez★
11-16-2010, 10:19 PM
rofl. would rewatch but fuck sitting through 100 eps :blah:

Mancinderblockpig
11-16-2010, 10:34 PM
lololololol

---------- Post added at 03:34 PM ---------- Previous post was at 03:23 PM ----------

LOL

Okay Destiny just got better.

Wedding getting crashed with a Gundam

Cez★
11-16-2010, 10:44 PM
wedding betweeen blonde and shin?? :think: i member she supposed to get married

Mancinderblockpig
11-16-2010, 10:45 PM
She was getting married to some purple haird faggot country leader. Not shin lulz

Cez★
11-16-2010, 10:50 PM
was it kira who saved her?

so her dads dead right?

Mancinderblockpig
11-16-2010, 10:50 PM
word

Cez★
11-16-2010, 10:55 PM
least i member some stuff :roflmao:

Mancinderblockpig
11-16-2010, 10:58 PM
Word

Shit is long

VmaxEngage
11-17-2010, 04:42 AM
:longcat:

---------- Post added at 10:42 PM ---------- Previous post was at 10:42 PM ----------

Tyler get a fucking mic homie

Mancinderblockpig
11-17-2010, 05:31 AM
BISH I HAVE ONE

Just need a new cable :roflsquared:

---------- Post added at 10:31 PM ---------- Previous post was at 10:19 PM ----------

man I cant stop watching seed now

on epi 25 of destiny :roflsquared:
:ffuuu:

VmaxEngage
11-17-2010, 10:56 AM
Ahahahahah Tyler. You have got to see my emblem on Black Ops.

Mancinderblockpig
11-17-2010, 07:29 PM
The skull thinking of steak?

VmaxEngage
11-17-2010, 08:45 PM
nope i redid it

Cez★
11-17-2010, 09:06 PM
hey fgts this isnt the black ops thread

VmaxEngage
11-17-2010, 09:16 PM
:orly:

Cez★
11-17-2010, 09:18 PM
:yarly:

the new bleach arc is getting pretty good.
theres gonna be a bamf chapter next week which is related to teh new movie being released :pepper:

VmaxEngage
11-17-2010, 09:24 PM
:nowai:

What number movie is that? Dont they have like 10?

Cez★
11-17-2010, 09:27 PM
no foo :slap: this is the 4th one.

VmaxEngage
11-17-2010, 09:29 PM
shiiiit.

Thought they had moar :animehmm:

Cez★
11-17-2010, 10:21 PM
they dont :crossarms: it aint naruto :crazy: this one looks pretty bamf

---------- Post added at 03:21 PM ---------- Previous post was at 02:33 PM ----------

:( :bawl: :pissed: this sucks lol
Early on Wednesday morning, over 20 K-ON! anime character goods and a safe with about 290,000 yen (about US$3,500) were discovered to be missing from the former campus of Toyosato Elementary School — the real-life model for the high school seen in the K-ON! anime. The safe contained proceeds from the on-campus store.

In the year between May 2009 and May 2010, about 40,000 fans visited the campus in Shiga Prefecture, and over 1,000 goods were put on display. Among the stolen goods were two replicas of the guitars owned by the anime's main characters, a bass guitar, and 22 figures of the main characters. All of the stolen goods were items lent by fans, and the local tourism association apologized to them and future visiting fans.

According to the local Hikone police, a glass window of the school building was broken, and they are investigating the incident as theft.
http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-11-17/k-on-goods-stolen-from-anime-real-life-model-school

VmaxEngage
11-18-2010, 12:56 AM
Damn, that sucks. Fucking greedy bastards.

Dood, After Story is alot better than Clannad :imo:

Cez★
11-18-2010, 01:00 AM
yea that sucks. id be pissed if it was one of my guitars. hope those fuckers get their dick cut off with dull scissors :imo


:truestory: what part you in?

stonehenge
11-18-2010, 01:04 AM
hope those fuckers get their dick cut off with dull scissors :imo

:uhohdoor:

Cez★
11-18-2010, 01:04 AM
^_^

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:13 AM
Maybe I should stop watching Gundam and watch somemore Air

lulz

Cez★
11-18-2010, 04:15 AM
:mexiblah:

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:16 AM
ive watched too much seed

Cez★
11-18-2010, 04:18 AM
srs asshole. prawlee forgot what happens on air

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:18 AM
i kinda remember ill have to backtrack an episode or so

Cez★
11-18-2010, 04:19 AM
:crossarms:

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:20 AM
Need moar shit to watch

Cez★
11-18-2010, 04:20 AM
hellsing ultimate :read:


or whatever it is you lakk.

VmaxEngage
11-18-2010, 04:21 AM
on ep 12 of After Story, Nagisa n him are gonna get married

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:24 AM
5 eps left of destiny :jester:

Cez★
11-18-2010, 04:24 AM
:)

he met with his dad im guessing??

prepare yourself brah :chuy:

Cez★
11-18-2010, 04:24 AM
5 eps left of destiny :jester:

:roflmao: hory shet dude.

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:26 AM
yeah i should get an award or something

VmaxEngage
11-18-2010, 04:27 AM
Yea, his dad is in jail

*prepares*

Cez★
11-18-2010, 04:27 AM
lol then i should to fgt


yea iirc next few eps get heavy

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:28 AM
was sad to hear they scrapped the seed movie

Cez★
11-18-2010, 04:29 AM
word. i woulda watched

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:29 AM
00 movie came out like 2 months ago rite?

do need to watch
still need to get eps 20-25 lulz

Cez★
11-18-2010, 04:31 AM
yea its new :turbohump: was airing in austin i think :emo: woulda gone pero no had ride

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:31 AM
:whoa:

FFUUUU

I would have gone if I knew

Cez★
11-18-2010, 04:33 AM
beesh. i post news up in hurr. i no thinkz you were into anime as mash when i posted that lol

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:33 AM
i wasnt until i started rewatching shit from back when

Cez★
11-18-2010, 04:35 AM
rofl. well yeah. itll be out next year soon i think.

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:47 AM
Cez:

http://www.bakabt.com/144354-ghost-in-the-shell-2-innocence-3xr-blu-ray-1080p-h264-ac3.html

:turbohump:

Cez★
11-18-2010, 04:49 AM
already seen pero quality was meh. dfw to rewatch. bamf moobie. no major though :(

Mancinderblockpig
11-18-2010, 04:50 AM
dling since i hasnt seen yet

tis bluray rip

Cez★
11-18-2010, 04:52 AM
:turbohump:

bamf moovie too. i liked. still need first GITS in bluray

---------- Post added at 09:52 PM ---------- Previous post was at 09:52 PM ----------

subs too
:happeh:

Mancinderblockpig
11-18-2010, 05:43 AM
watching air ya bish

Cez★
11-18-2010, 05:47 AM
bout time

lol so did you finish seed destiny?

Mancinderblockpig
11-18-2010, 05:51 AM
nah still have 5 more episodes + the remake of the last one

Cez★
11-18-2010, 05:57 AM
:roflmao:

VmaxEngage
11-18-2010, 06:06 AM
you gonna cry with air

Mancinderblockpig
11-18-2010, 06:32 AM
GODDAMNIT YOU FUCKING ASS HATS

WHYd you make me watch this


:ffuuu2:

---------- Post added at 11:32 PM ---------- Previous post was at 11:30 PM ----------

Fuck

VmaxEngage
11-18-2010, 07:28 AM
finish?

Mancinderblockpig
11-18-2010, 07:35 AM
Not yet

VmaxEngage
11-18-2010, 07:47 AM
oooooooooooooooooooooooooo

Mancinderblockpig
11-18-2010, 09:06 AM
So is Yukito Yukito or is he the damn bird now? :jester:

---------- Post added at 01:05 AM ---------- Previous post was at 12:53 AM ----------

aww fuck here we go again :emodoor:

---------- Post added at 02:06 AM ---------- Previous post was at 01:05 AM ----------

Yeah.. Whoever made this show needs to burn in hell

Just bawled my eyes out


FUCK YOU ALL

VmaxEngage
11-18-2010, 01:40 PM
done now? mwahahahahahaha

Cez★
11-18-2010, 03:22 PM
Another win!
:datass:
:fuckyeah:

---------- Post added at 08:22 AM ---------- Previous post was at 08:14 AM ----------

boutt time you actually finished bastard

VmaxEngage
11-18-2010, 04:43 PM
Damn Cez, you were right. Shit got heavy...quick.

This was sadder than Air...but I'm happy how it turned out in the end. This was a masterpiece IMO

Cez★
11-18-2010, 05:20 PM
goddamn you finished already too roflz.

VmaxEngage
11-18-2010, 05:31 PM
Yea, finished the main story, now just have the other side eps.

This was great tho, really gewd

Cez★
11-18-2010, 05:42 PM
side eps are good

told ya series was bamf, Key and Kyoto Animation FTW

VmaxEngage
11-18-2010, 06:03 PM
Yes, this is great. Clannad wasnt as good as After Story, but it's amazing all together.

Cez★
11-18-2010, 06:06 PM
:serio: :shake:

Mancinderblockpig
11-18-2010, 07:48 PM
One thing I was wtf about

Why did Yukito just randomly die or disappear
wtf ever

Cez★
11-18-2010, 07:56 PM
dat was like his wish or soemthing from the doll to get a second shance to save misuzu

Mancinderblockpig
11-18-2010, 07:58 PM
I see
Fail

What was up with his ancestor slicing up his back lulz

Cez★
11-18-2010, 07:58 PM
dat was like a flashback or whatever. in the flashback arc his OG pops gets fucked up by some fgts similarly

Mancinderblockpig
11-18-2010, 07:59 PM
I member that. His back got cut up and it wouldnt heal

Just didnt get why his ancestor was like oh hai ima ghost slice yo back up

Cez★
11-18-2010, 08:03 PM
:smileshrug: liek father like son lol

Mancinderblockpig
11-18-2010, 08:05 PM
:roflsquared:

Cez★
11-18-2010, 08:09 PM
hopez you liked brah :cheeky:

Mancinderblockpig
11-18-2010, 08:11 PM
:emo:

---------- Post added at 01:11 PM ---------- Previous post was at 01:10 PM ----------

Air movie the same as the series?

Cez★
11-18-2010, 08:12 PM
yea pretty mash. more central to yukito and misuzu and not of the other girls. quality looks gheyer though.

Mancinderblockpig
11-18-2010, 08:14 PM
ah


Umm

Guess ill go finish seed now

:sneaky:

Cez★
11-18-2010, 08:15 PM
:emobye:

Mancinderblockpig
11-18-2010, 08:52 PM
Seed got kinda :emo:

Cez★
11-18-2010, 08:57 PM
:rofl: finished that too?

Mancinderblockpig
11-18-2010, 08:59 PM
lol not yet

Mancinderblockpig
11-18-2010, 11:00 PM
Well Seed is now all done

Twas pretty good :imo
Had good characters too

Do want a gundam now

Cez★
11-18-2010, 11:08 PM
:roflmao: word. would be bamf

Mancinderblockpig
11-19-2010, 12:04 AM
Wish there was more of it :emo:

Cez★
11-19-2010, 12:11 AM
theres more gundam series :rofl:

Mancinderblockpig
11-19-2010, 01:22 AM
Need something else to watch now

lulz

Cez★
11-19-2010, 01:24 AM
more gundam? :roflmao:

Mancinderblockpig
11-19-2010, 01:25 AM
Do need to finish wing
Would like to finish 00 in 1080 goodness

Dunno anything about the OOOG Gundams from 1979-1991

Anything other than Gundam? :jester:

Cez★
11-19-2010, 01:28 AM
rofl.

well what you think you wanna watch?

Mancinderblockpig
11-19-2010, 01:29 AM
Fuck I dont know

Cez★
11-19-2010, 01:32 AM
hellsing?
neMtIt6ogdI

Mancinderblockpig
11-19-2010, 01:38 AM
mehbe

Cez★
11-19-2010, 01:46 AM
tis bamf vampires. not fgt twilight sparking faggots

Mancinderblockpig
11-19-2010, 01:47 AM
Good

Do need to wash Rosario + Vampire too
Forgot about that

Cez★
11-19-2010, 01:50 AM
do et nao

Mancinderblockpig
11-19-2010, 01:58 AM
Witch

Cez★
11-19-2010, 02:00 AM
:shrug: both arre bamf

VmaxEngage
11-19-2010, 05:54 AM
or Kanon or Clannad. Or Highschool of the Dead. Or Needless. Or WTF just pick something off teh list.

WTF am I saying...I gotta find something to watch now too :facepalm:

Mancinderblockpig
11-19-2010, 06:09 AM
blak awps fgt

VmaxEngage
11-19-2010, 06:12 AM
shit man im out. fucking moved shit all damn day. tired as hell

Mancinderblockpig
11-19-2010, 06:13 AM
:mexiblah:

VmaxEngage
11-19-2010, 06:15 AM
:eseculo:

Cez★
11-19-2010, 03:17 PM
i need motivation to finish my essay so i can start watching anime for mah winter season

Mancinderblockpig
11-19-2010, 07:45 PM
DoitFGT

Cez★
11-19-2010, 08:17 PM
write it for meez :pow:

Mancinderblockpig
11-19-2010, 08:39 PM
nou

Cez★
11-19-2010, 08:40 PM
:emodoor:

Mancinderblockpig
11-19-2010, 09:17 PM
Found a Cowboy Bebop torrent :cheeky:

Not 1080 though :emo:

dowant 1080

Cez★
11-19-2010, 09:21 PM
tiss old. i dont think a new higher quality set has been releaseed

Mancinderblockpig
11-19-2010, 09:23 PM
True

---------- Post added at 02:23 PM ---------- Previous post was at 02:22 PM ----------

Wish I didnt watch Air

fgt

Cez★
11-19-2010, 09:24 PM
:roflmao:


why?

Mancinderblockpig
11-19-2010, 09:26 PM
Keep thinking of the ending :emo:

Cez★
11-19-2010, 09:28 PM
:roflsad:


worth it though :(

aside from cowboy bebop and GITS i think thats my next most watched anime

Mancinderblockpig
11-19-2010, 09:31 PM
:emodoor:

Cez★
11-19-2010, 09:35 PM
it wasnt that bad.




ok maybe it was but it was awesome.


watch clannad nao. rofl. tis prawlee as sad or sadder than air

Mancinderblockpig
11-19-2010, 09:41 PM
Fuck youuuuuuuuuuuuuuu


So, was Yukitos wish another chance to save her or just be with her as the bird?

Cez★
11-19-2010, 09:43 PM
idk for churr. i think it was jsut another chance. i guess becoming a bird was like a side effect or something :roflshrug:

its probably easier to understand if youve played the game.

Mancinderblockpig
11-19-2010, 09:43 PM
lol its based on a game?

Cez★
11-19-2010, 09:44 PM
yeap. a H-game :naughty:

you try to make it with those three girls i think but the main girl is misuzu :roflsquared:

Mancinderblockpig
11-19-2010, 09:47 PM
Mother of god :roflsquared:

Name?

Cez★
11-19-2010, 09:48 PM
same name as anime. air
http://en.wikipedia.org/wiki/Air_tv#cite_note-Key-Air-official-3

VmaxEngage
11-19-2010, 10:05 PM
Fuck youuuuuuuuuuuuuuu


So, was Yukitos wish another chance to save her or just be with her as the bird?

Japanese believe in reincarnation, so as the side effect of him giving up his life to save misuzu, he was reincarnated as the bird. If you watch the beginning ep, when he loses his doll he chases a bird away from it, and in a later ep it shows the bird (him) finding the doll. It gives Misuzu another chance at life sorta, in a different world. Read the wiki or animelist page on it.

Clannad is sadder, but way more epic than Air IMO

Must watch fgt, along with Kanon

Mancinderblockpig
11-19-2010, 10:06 PM
:emo:

Cez★
11-19-2010, 10:08 PM
blake comes in with more bamf explanation :( rofl.

adult swim should air NGE immfo.

would be bamf.

air was epic in its own way. clannad is more realistic imo

Mancinderblockpig
11-19-2010, 10:09 PM
lol ninja edit

Cez★
11-19-2010, 10:10 PM
:sneaky:

Mancinderblockpig
11-19-2010, 10:12 PM
lol whos mike :crazy:

VmaxEngage
11-19-2010, 10:12 PM
blake comes in with more bamf explanation :( rofl.

adult swim should air NGE immfo.

would be bamf.

air was epic in its own way. clannad is more realistic imo

lol I told you, I read the wiki's n shit lol ruin it for myself tho sometimes. Dude, Air is still a fav. All 3 have something amazing, but I can relate a real life experience to Kanon, so that is by far my most fav. Of the 3 atleast

Cez★
11-19-2010, 10:14 PM
lol whos mike :crazy:

:secret:

lol I told you, I read the wiki's n shit lol ruin it for myself tho sometimes. Dude, Air is still my fav. All 3 have something amazing, but I can relate a real life experience to Kanon, so that is by far my most fav. Of the 3 atleast

lol. i read wiki and shit sometimes but if i think im getting close to a spoiler i stop rofl. i do it after to see if i get the correct conclusion dnfw spoilers.

yea i for me its air then clannad. Air cuz it was one of my OG animez. old times :wipes single tear from eye:

Mancinderblockpig
11-19-2010, 10:16 PM
air was to short imo

Cez★
11-19-2010, 10:17 PM
rofl. it was perfect :imo

didnt haz filler bs and still was emotional in 12 short epz

---------- Post added at 03:17 PM ---------- Previous post was at 03:16 PM ----------

fucking best buy has full metal panic on dvd for sale and the case has a "also available on BR" but fkn BB doesnt haz
:ffuuu:
:yuno:

Y U NO has both.

dfw FMP on BR :turbohump:

VmaxEngage
11-19-2010, 10:49 PM
How much

Mancinderblockpig
11-19-2010, 10:51 PM
bebop torrent taking forever

Cez★
11-19-2010, 10:51 PM
How much

for reg dvd? cant member. 35 for teh first season i think :think:

bebop torrent taking forever

mine GITS 2 torrent almost done :cheeky:

Mancinderblockpig
11-19-2010, 10:53 PM
My GITS 2 torrent be done :cheeky:

Forgot aboot it need to watch

Cez★
11-19-2010, 10:54 PM
beesh :emo:

VmaxEngage
11-19-2010, 11:47 PM
$35 for BR?

Cez★
11-20-2010, 01:25 AM
no. idk how much for br cuz i didnt find it

---------- Post added at 06:25 PM ---------- Previous post was at 05:07 PM ----------

GITS torrent done :D

Mancinderblockpig
11-20-2010, 01:29 AM
20% on Bebop

Cez★
11-20-2010, 01:36 AM
rofl

Mancinderblockpig
11-20-2010, 03:06 AM
Tool + Eva has to be the most epic win of a combo ever thought of

r5UIU37fwqA

Cez★
11-20-2010, 03:08 AM
:roflmao: is this what youve been doing? lolz

Mancinderblockpig
11-20-2010, 03:10 AM
lol youtube recommended one to me so i watched a few :roflshrug:

Cez★
11-20-2010, 03:11 AM
:lol:

i love when i get on youtube and theres always at least 1 anime suggestion :rofljest:

VmaxEngage
11-20-2010, 03:12 AM
Tool + Anime = Win

Mancinderblockpig
11-20-2010, 03:15 AM
dont think tool would fit to well with Air :crazy:

Cez★
11-20-2010, 03:19 AM
one of the most BAMF OPs EVARRRRRR!!!!!111!eleven
3nNrUOtkFRQ

---------- Post added at 08:19 PM ---------- Previous post was at 08:17 PM ----------

O
M
F
G
aya hirano FTW
G6AcH-jch1M

Mancinderblockpig
11-20-2010, 03:51 AM
Bebop at 99% :cheeky:

Cez★
11-20-2010, 03:58 AM
do need to buy

Mancinderblockpig
11-20-2010, 04:11 AM
fineeshed

VmaxEngage
11-20-2010, 04:26 AM
lol you n teh music Cez

Cez★
11-20-2010, 04:29 AM
rofl. OG DBZ had some gewd musik. and that lucky star cover is BAMF. she sang in her characters voice. bamf

VmaxEngage
11-20-2010, 04:30 AM
lol hells yea

Mancinderblockpig
11-20-2010, 04:52 AM
black awpz blake

VmaxEngage
11-20-2010, 07:46 AM
wuz on *****

new cord tyler

Mancinderblockpig
11-20-2010, 07:53 AM
yeah yeah yeaaaaa

VmaxEngage
11-20-2010, 07:54 AM
doitfgt

or get a reg headset

Mancinderblockpig
11-20-2010, 07:58 AM
i have regular headset

it be broke

cable would be cheaper

VmaxEngage
11-20-2010, 07:59 AM
gamestop has used for like 10 dolla

then get a cable ***** damn

Mancinderblockpig
11-20-2010, 07:59 AM
:rofl:

VmaxEngage
11-20-2010, 08:36 AM
:crossarms:

are cereal

---------- Post added at 02:36 AM ---------- Previous post was at 02:01 AM ----------

watching Shuffle!

Cez★
11-20-2010, 08:48 AM
omg thats a good one too brah. it gets pretty wtf near the end. one chick loses it pretty good. i seen that one back in winter break a few years ago.

VmaxEngage
11-20-2010, 09:00 AM
Yea, so glad I can watch the shit i wanted to see years ago.

is jesty

Mancinderblockpig
11-20-2010, 09:34 AM
:cheeky:

VmaxEngage
11-20-2010, 09:44 AM
MBP. Avy.

:shake:

---------- Post added at 03:44 AM ---------- Previous post was at 03:40 AM ----------

Watched this again. lol I rofl so damn hard @ 3:07

tyEUuCMTgqI

Cez★
11-20-2010, 04:49 PM
yall may want to watch great teacher onizuka later. shits BAMF. its about a gangster who turns into a teacher who gets hired at a fancy private school. turns up that school has a lot of fuckups in one class and he ends up taking over that class. the kids hate teachers and he starts to win them over one by one. very great slice of life anime

VmaxEngage
11-20-2010, 05:07 PM
heard of it, read some of the manga. It was pretty popular.

fuuuuu i cant wake up...reading this shit laying down with one eye closed lol

Cez★
11-20-2010, 05:19 PM
:rofl: im reading the manga nao :D

almost done with it.

what you reading fgt?

VmaxEngage
11-20-2010, 05:22 PM
me? the thread lol

Cez = :facepalm:

Cez★
11-20-2010, 05:24 PM
:emodoor:

VmaxEngage
11-20-2010, 05:27 PM
lol

Surfing the internets n listening to air ova ftw

Cez★
11-20-2010, 05:29 PM
rofl. man i haz to get some stuffs for 5.3 but to engrossed in GTO manga

VmaxEngage
11-20-2010, 05:30 PM
GTO can wait Cez :crossarms:

Cez★
11-20-2010, 05:34 PM
:emo: but iz so close to finishing :(

VmaxEngage
11-20-2010, 05:35 PM
a chapter....or the whole thing? :bertstare:

Cez★
11-20-2010, 05:38 PM
whole thing :cheeky:

VmaxEngage
11-20-2010, 05:40 PM
rofl damn

Cez★
11-20-2010, 05:43 PM
been reading it at work too lol. its 200 chapters lol.

soo good. and its going way different than the anime ending.

VmaxEngage
11-20-2010, 06:03 PM
lol do you get any work done at work?

Cez★
11-20-2010, 06:09 PM
why yes actually. its just been unusually slow lately. which im not complaining about :D

VmaxEngage
11-20-2010, 06:10 PM
im nervous aboot my new jawb on munday :uhoh:

Cez★
11-20-2010, 06:11 PM
will it involve anime watching and manga reading?

VmaxEngage
11-20-2010, 06:11 PM
i doubt it. I wish tho...would be awesome!

Kamikazecoop
11-20-2010, 06:20 PM
What kinda Job?

Cez★
11-20-2010, 09:06 PM
you need awwfice job

---------- Post added at 12:13 PM ---------- Previous post was at 11:39 AM ----------

just finished GTO manga. fukken bamf. loved it. awesome manga and anime and story

---------- Post added at 02:06 PM ---------- Previous post was at 12:13 PM ----------

The items that were stolen from the real-life model for the K-ON! anime's school were discovered on Friday in a ditch at a field near the former campus of Toyosato Elementary School in Shiga Prefecture. According to the authorities investigating the incident, two guitars, a bass guitar, an empty cash box, and the other stolen goods were discovered along with an iron crowbar. The field also had multiple footprints. The Chunichi Shimbun paper posted a photograph of the recovered items.

On Wednesday morning, over 20 K-ON! anime character goods and a safe with about 290,000 yen (about US$3,500) were discovered missing from the former Toyosato campus. A glass window at the north side of the school's Shūtoku Memorial Building had been broken.

Last year, Kyoto Animation modeled the K-ON! anime's fictional Sakuragaoka High School after the Toyosato campus, which was being repurposed since new school facilities were built. In the year between May 2009 and May 2010, about 40,000 fans visited the campus, and over 1,000 goods were put on display. The guitars and 22 figures that were stolen were all given by fans, and the cash box contained proceeds from the on-campus shop.
http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-11-19/k-on-goods-stolen-from-anime-model-school-recovered



:happeh:

Mancinderblockpig
11-20-2010, 09:33 PM
washing anime while restoring bafftubs

Cez★
11-20-2010, 09:33 PM
your avatar. i likez

Mancinderblockpig
11-20-2010, 09:37 PM
:cheeky:

VmaxEngage
11-21-2010, 01:17 AM
washing anime while restoring bafftubs

This.

Epic win

Cez★
11-21-2010, 09:51 PM
started watching this one
http://en.wikipedia.org/wiki/Kaichou_wa_Maid-sama

pretty good so far

VmaxEngage
11-21-2010, 11:31 PM
Wuz it aboot?

Cez★
11-22-2010, 12:01 AM
This girl that seems to hate guys at school works at a maid cafe and a guy from class finds out. She works there to support her family. You can guess where it goes :roflshrug:

Mancinderblockpig
11-22-2010, 12:43 AM
:hump:

VmaxEngage
11-22-2010, 01:32 AM
ah yea i c

VmaxEngage
11-23-2010, 12:14 AM
wtf. you slackers. :crossarms:

no anime thread love today? :emo:

Mancinderblockpig
11-23-2010, 12:19 AM
:emodoor:

Might miss 00 and Tokko tonight

:bigemo: :emo:

VmaxEngage
11-23-2010, 12:20 AM
I missed Walking Dead yesterday :emo:

Cez★
11-23-2010, 12:21 AM
lol i missed half of walking dead last night :(

ima try to write my paper and finish so no animez for nao :(

Mancinderblockpig
11-23-2010, 12:22 AM
I missed Walking Dead yesterday :emo:

http://www.tvdex.org/shows/the-walking-dead/season-1/vatos

:cheeky:

Cez★
11-23-2010, 12:32 AM
:cheeky:
dfw this gaiz collection
http://www.aww-kittah-aww.com/up/public/183046/1266132364076.jpg

Mancinderblockpig
11-23-2010, 12:41 AM
Just a little obsessive

Cez★
11-23-2010, 12:43 AM
:rofl: imo
im not even that hardcore. yet :sneaky:

Mancinderblockpig
11-23-2010, 12:47 AM
:sneaky:

Cez★
11-23-2010, 01:12 AM
The organizers of the Eden of The East event "2011.11.22 Real Ukatsu na Getsuyōbi" announced on Monday that Kenji Kamiyama and Production I.G's Ghost in the Shell: Stand Alone Complex: Solid State Society movie will be converted into stereoscopic 3D. Kamiyama himself is overseeing the conversion, and I.G will also add a newly animated opening sequence. The movie will open in Tokyo's Shinjuku Wald 9 theater and other Japanese theaters on March 26, 2011.

The director and the producer Tomohiko Ishii will provide more information and status updates on the production on its official Twitter account. Over 2.3 million copies of the Ghost in the Shell: Stand Alone Complex franchise's home videos releases have been sold in Japan alone. The Solid State Society movie originated as an original video anime (OVA) project, albeit one with a 360-million-yen (about US$4.3-million) budget.

http://www.animenewsnetwork.com/news/2010-11-22/ghost-in-the-shell-s.a.c-movie-coverted-into-3d

sounds bamf

VmaxEngage
11-23-2010, 05:32 AM
Cez, I bet you know that gai...

Has a nice collection, but I could never see collecting all the figures. I do have some of the mange he has tho :sneaky:

Cez★
11-23-2010, 05:34 AM
i wish
would borrow his shit and never return it :lol:
id get some figures if they were BAMF. like me paper mache stuffz.
i no haz manga ;(

VmaxEngage
11-23-2010, 05:40 AM
rofl you would. you like to look at lil plastic bewbies

Cez★
11-23-2010, 05:43 AM
:sneaky:

Mancinderblockpig
11-23-2010, 05:43 AM
im sure that guys collection has fap jelly all over the figures

judging by the way he looks




:foreveralone:

Cez★
11-23-2010, 05:44 AM
:lol:

james cameron looking mofucker